فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

تو کجایی..

درد موقتیه ، فقط برای موفق شدن تحملش میکنیم اما اگر تسلیم شوم ، شکست تا آخر عمربا من  خواهد بود…

 شکست موقتیه حتی قویترین تیمها هم میبازند اما یاد می گیرند کمتر شکست بخورند  اگر هر کسی برای یک نفر دنیا آمده باشه پس تو کجای  این دنیا هستی اگر فردایی وجود نداشت پس تو هم نبودی و نیستی اما وقتی  روز  تمام میشه و گشتم تو رو  پیدات نکردم نه  اینکه نیستی حتما هستی اما تا این لحظه هر کسی رو دیدم اونی نبود که دنبالشم بهخاطر همین فردا میاد شاید که فردا روز عاشق شدن باشه بهتره اونی که میخوام باشی نه نصفه و نیمه نه نیمه و نصف باشی بلکه احساس میکنم بهتره همونی که میخوام باشی شاید کامل کسی نباشه اما تا زمانی که  کامل رو پیدا نکنم همیشه این امید در قلبم هستم که در یک جایی که انتظارش رو هم ندارم پیدات کنم اونوقت همه  فرداهایی که باید دنبالت بگردم  یکجا دارم احساس میکنم همه آدمها حداقل یکنفر رو که خیلی دوستش دارند رو پیدا می کنند اگر  پیداش  نکردن یا اون اون لحظه ای که منتظر پیدا کردنش بودند یه جایی بود که تو اونجا نبودی شاید که فردا  پیدات کنم یا فرداهای دیگه  شاید اونی که میخوام تو باشی اونوقت میگم تو اونی  همونی تو اونی همونی همین پایان.

چرا میشمرم یک دو سه چهار ....

چرا میشمرم آیا چیزی منتظر منه چه چیزی منو وادار به شمارش اعداد می کنه تا چه عددر باید بشمرم تا 100   یا هزار شایذ هم میلیون نکنه تا بی نهایت باید بشمارم  خوب مثل اینکه چاره ای نیست ناچارم چون فقط حس کنجاوی  باعث شده  ببینم تا  چه عددی باید بشمارم تا اون چیزی که  منتظرمه  بشمرم لحظه ها می گذرند یه لحظه بی عشق  تونیستم اگر عاشق  نباشم من دیگه عاشق بشو نیستم خوب استارت برای شمردن اعداد یک  دو سه چهار پنج شش هفت هشت نه  ده یازده دوازده سیزده چهارده پانزده شانزده هفده هیجده نوزده بیست بیست و یک بیست و دو بیست و سه بیست و چهار بیست و پنج بیست و شش بیست و هفت بیست و هشت بیست و نه سی سی و یک سی و دو سی و سه سی و چهار سی و پنج سی و شش سی و هفت سی و هشت سی و نه چهل چهل و یک چهل و دو خوب شمردن تمام شد این هم نتیجه تلاشی که انجام دادم :گاهی‌اوقات، راه بهتری وجود ندارد. گاهی‌اوقات، تنها راه، کار و تلاش است همین پایان.

عشق به تو آره تو چرا تعجب کردی

چه کسی بهتر از تو راست میگی تو یعنی عاشق من شدی  آره ولی  قبل از اینکه باور کنی  کاسه ات رو بیار ماست بگیر حالا چی شده که عاشق من شدی آخه من عاشق آدمهایی میشم که  تازه هستند جدید هستند قبلی ها همه بی وفا بودند رفتند پشت سرشون رو هم نگاه نکرد از کجا میدونی منم مثل بقیه  برم پشت سرم رو هم نگاه نکنم راستش از این به بعدش میخوام مثل  دریا باشم اگر موج بودی  موج میشم اگر آرام بودی آرام میشم اگر مسیر عوض کنی  منم مسیر عوض میکنم به خودم میگم بادی بود اومد نسیمی به من خورد طوفانی شد توی امواج دریا  گم شد جزرو مدم رو با  عشقی که میاد و میره تنظیم میکنم دیگه نمی گم آخ چرا رفت دلمو شکست پس  اون همه عشق  و دوست داشتن چی شد این رفتار آدمهاست آدمها  از آدمها  زود سیر میشن  ادمها  از عشق هم دلگیر میشن آدما  رو عشقشون پا  میزارن  آدما  آدمو تنها میزارن پس اینجوری که معلومه  آسیاب به نوبته و این خودش یه معماست اونی هم که تا آخر موند واقعا  معجزه هست و واقعا  عاشق مثل لیلی و مجنون تو از قبیله  لیلی آه من از  قبیله  مجنون همین پایان.

قشنگترین رقص رقص ماریست ماری خوب میرقصه تو بزن

تو بزن تا من برقصم همه دارو ندارم یکی از اسرار آمیزترین و زیباترین البته شاید هم ترسناکترین رقص رو که طبیعی ترین رقص در بین  جاندارن روی  زمین هست  رقص ماری هست کاملا  طبیعی  ولی  چرا  مارها به  فلوتی که هندی ها  می  زنند  می  رقصند این سوالیست که بیشتر  دانشمندان از خودشان می پرسند شاید به خاطر همین مارهاست که در  همه فیلمهای  بالیوودی از رقص و آواز استفاده میشه من بلا رو دوست دارم بلای جونم باش بگو هنوز مال منی عشق منی یا نه از دل عاشق من دل می کنی  یا نه در بیشتر جاهای  کشور زیبای  هنودستان حتما  یک ماری  در حال  رقص است اون  در سبدی هست که چه  سرپوش  داشته باشه جه  نداشته باشه با  آهنگی که  مخصوص  هندی هاست وادار به رقصیدن می شوند تو بزن تا من برقصم  تو نده کار دیگه دستم من به ساز تو می رقصم ...

اوپ یا آپ چیست OP اوپ سکه ارز دیجیتال به رنگ قرمز که

در این راهنمای مقدماتی، نشانه OP Optimism را بررسی می کنیم - چیست، چگونه کار می کند، و چگونه می توان در این اکوسیستم هیجان انگیز شرکت کرد.
 بگو هنوز مال منی عشق منی یا نه  از دل عاشق من دل میکنی یانه OP OP OP OP OP OP نشانه حاکمیت بومی Optimism است، یک شبکه لایه ۲ که برای رسیدگی به چالش های مقیاس پذیری اتریوم ساخته شده است.
Optimism از فناوری به نام جمع‌بندی خوش‌بینانه برای بسته‌بندی تراکنش‌ها و کاهش هزینه‌ها در شبکه اتریوم استفاده می‌کند.
دارندگان توکن OP می توانند از طریق Optimism Collective در اداره Optimism شرکت کنند.
کاربران می‌توانند توکن‌های OP را از طریق صرافی‌ها، پلتفرم‌های معاملاتی، ایردراپ‌ها یا با شرکت در اکوسیستم Optimism به دست آورند.
درک خوش بینی
قبل از فرو رفتن در توکن OP، مهم است که مفهوم مقیاس لایه 2 و نحوه تناسب Optimism در اکوسیستم اتریوم را درک کنید. راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای کاهش ازدحام در شبکه اتریوم با پردازش تراکنش‌های خارج از زنجیره و ارسال دوره‌ای آن‌ها در بلاک چین اصلی اتریوم (لایه-۱) طراحی شده‌اند.

Optimism از نوع خاصی از راه حل لایه 2 به نام جمع آوری خوش بینانه استفاده می کند که چندین تراکنش را با هم در یک دسته جمع می کند و تعداد تراکنش هایی که باید در شبکه اتریوم پردازش شوند را کاهش می دهد. علاوه بر این، جمع‌بندی‌های خوش‌بینانه فرض می‌کنند که تراکنش‌ها معتبر هستند (از این رو «خوش‌بینی»)، که با حذف کارهای غیرضروری، پردازش را سرعت می‌بخشد (اگرچه، کاربران می‌توانند اعتبار دسته‌ای تراکنش را با ارائه یک اثبات تقلب مورد مناقشه قرار دهند). Optimism با فشرده سازی داده های تراکنش و ارسال آن به شبکه اصلی اتریوم به طور دوره ای، کارمزد تراکنش ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و توان عملیاتی تراکنش را افزایش می دهد.

معرفی OP Token
OP نشانه حاکمیت بومی شبکه Optimism است. نقش مهمی در جهت دهی و عملکرد اکوسیستم Optimism ایفا می کند، زیرا دارندگان توکن OP می توانند در فرآیندهای تصمیم گیری کلیدی شرکت کنند و به شکل گیری آینده خوش بینی کمک کنند.

هدف اصلی توکن OP این است که دارندگان توکن را قادر به رای دادن در مورد پیشنهادات و تغییرات در شبکه Optimism کند. این تضمین می کند که جامعه صدای خود را در توسعه و مدیریت پلت فرم دارد. دارندگان توکن OP در تصمیم گیری های مهم مربوط به ارتقای نرم افزار، تامین مالی کالاهای عمومی و سایر جنبه های اکوسیستم Optimism مشارکت دارند.

OP Token چگونه کار می کند؟
توکن OP بر روی بلاک چین اتریوم عمل می کند و از استاندارد توکن ERC-20 پیروی می کند. ویژگی‌های حکمرانی آن از طریق Optimism Collective، یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) که مسئول مدیریت فرآیندهای حاکم بر خوش‌بینی است، تسهیل می‌شود. مجموعه خوش بینی از دو جزء اصلی تشکیل شده است: خانه نشانه و خانه شهروندان.

Token House مسئول پیشنهادات حکومتی مختلف، مانند ارتقاء نرم افزار و بهبود پروتکل است. دارندگان توکن با رای دادن به پیشنهادات با استفاده از توکن های OP خود در فرآیند تصمیم گیری شرکت می کنند. خانه شهروندی که در حال حاضر در حال توسعه است، بر تصمیمات تامین مالی کالاهای عمومی تمرکز خواهد کرد و به دارندگان توکن این شانس را می دهد که در پروژه هایی که به نفع جامعه گسترده تر Optimism است، مشارکت کنند.