فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

قشنگترین رقص رقص ماریست ماری خوب میرقصه تو بزن

تو بزن تا من برقصم همه دارو ندارم یکی از اسرار آمیزترین و زیباترین البته شاید هم ترسناکترین رقص رو که طبیعی ترین رقص در بین  جاندارن روی  زمین هست  رقص ماری هست کاملا  طبیعی  ولی  چرا  مارها به  فلوتی که هندی ها  می  زنند  می  رقصند این سوالیست که بیشتر  دانشمندان از خودشان می پرسند شاید به خاطر همین مارهاست که در  همه فیلمهای  بالیوودی از رقص و آواز استفاده میشه من بلا رو دوست دارم بلای جونم باش بگو هنوز مال منی عشق منی یا نه از دل عاشق من دل می کنی  یا نه در بیشتر جاهای  کشور زیبای  هنودستان حتما  یک ماری  در حال  رقص است اون  در سبدی هست که چه  سرپوش  داشته باشه جه  نداشته باشه با  آهنگی که  مخصوص  هندی هاست وادار به رقصیدن می شوند تو بزن تا من برقصم  تو نده کار دیگه دستم من به ساز تو می رقصم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.