فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

تا حالا شده خواب ببینی حتی یکنفر هم در این دنیا زنده نیست؟

تا حالا شده خواب ببینی حتی یکنفر هم در این دنیا  زنده نیست؟ برای من چنین اتفاقی  افتاد 12 سال پیش بود که خواب  دیدم  هیج کسی  در این دنیا  زنده نیست حتی  جسد  آدمها و  حیوانات هم نبود همه غیب شده بودند اولش  فکر کردم  همه اینها را  خواب میبینم و واقعی نیست  اما  وقتی  بیدار  شدم  دیدم  واقعا  به  غیر از خودم  هیچ کسی نیست نزدیکی های  ظهر بود  ارام ارام  قدم  زدم  و به خودم  گفتم  حتما  یه جور بازی یا  یه  شوخی  هست مگه میشه  بدون  هیج  دلیلی  یکنفر هم  نباشه نزدیک رودخانه  رسیدم دیدم  آب  در جریان هست باد هم میوزه اما  پرنده  چرنده  هیچ  حیوانی  نیست به خودم گفتم تنهای  تنها در این دنیسا  مگه  میشه  زندگی کرد احساس  دلتنگی  نامیدی کردم و هوا کم کم داشت تاریک میشد غروب بود دیدم  دیگه نمیشه  طاقت آورد  خودمو  کشتم تا  دوباره  زنده شدم  یعنی  از خواب  بیدار شدم دیدم  همه چیز  عادی  و معمولیسهست  زندگی  هست  آدمها  هستند  اگر تو جای من بودی  چیکار میکردی؟ تنهایی  زندگی میکردی تویی که  نمیشناسمت؟

شاید نیازه هوا رو سمپاشی کنند

شاید نیازه  هوا رو  سمپاشی کنند احتمال  داره  هوای  دنیا  آلوده  شده  و  با  سمپاشی هوا رو تمیز کنند و همه جای  جهان رو  پاک کنند 

آیا جهان انتها دارد؟

آیا جهان انتها دارد؟ اگر انتها داره پس  آخرش  یه  روزی  اول و آخر  جهان کشف می شود یا توسط انسان یا موجودات دیگر اگر دنیا  انتها ندارد و نامحدود هست که  امکان  نداره کشف  کنند  حتی موجودات دیگر هم نمی  توانند  چون ما اینجا هستیم در  قسمتی  از  دنیا و  تا این لحظه که  چشم کار می  کنه  با  تمام تجهیزات و دوربین های قوی پایانش  معلوم  نیست  و موجودات  دیگر هم  هر  کجای  این  جهان  باشند  از  ما  خیلی  دورند و فعلا  غیر  قابل  دسترس اگر آنها  خیلی پیشرفته  تر از ما  هستند چرا  تماس  نمی گیرند  شاید آنها نه با چشم  نه با  دوربین  بلکه  حسهای ناشناخته  دارند که مانند  ما  چشم یا  دوربین یا  امواج  رادیو یی نیست   حالا  فرش کنیم  اول و آخر  دنیا  را  کشف کنیم همین بود بعدش  چی؟

زن چیست؟ مرد چیست؟

زن چیست؟ مرد چیست؟ زن موجودیست بسیار لطیف و برای مرد با ارزشترین است با اینکه بدست آوردن زن آسان بنظر میرسد اما نگهداری او بسیار سخت و دشوار و هزینه بر است زن می تواند در حالی که بسیار  مهربان است ناگهان چون  ببر بنگال شود.زن مساویست با روشنایی و اگر زن بخواهد دل مردی را بدست آورد راحت آنرا بدست می آورد برای زن بدست آوردن دل  شوهر هیچ هزینه ای  ندارد کافیست با یک نگاه دل او را تسخیر کند زمانی که زنی از مرد تقاضای  طلاق  یا جدایی دهد کافیست مبلغ 10 میلیون به اون پول  نقد داد فوری می گوید آه تو چقدر مرد خوبی هستی چه اشتباهی داشتم می کردم  میخواستم طلاق بگیرم گویی هیچ اتفاقی  نیفتاده هست و فورا همه چیز را فراموش میکند اما این حالت زن موقتی است و پس از خرج کردن آن پول دوباره به همان حالت قبلی بر می گردد.مرد بسیار عاطفی تر از زن است زنها  دل  بعضی از مردها را  هرگز نمی توانند بدست آورند ان مردها  مردهایی هستند به ظاهر مرد هستند اما  همجنسگرا هستند حتی اگر  کوهی از  طلا و ثروت از زرف زن به آن مردها  بدهند  امکان  ندارد  دل آن مرد را بدست بیاورند  حتی  با  تمام  زیبایی که  زن  داشته باشند اگر مردی  زنی  را  بخواهد تمام سعی خودش  را برای  بدست آوردنش انجام می دهد  زن  چاق عاشق  رستوران است و  زن  لاغر  عاشق باشگاه هست به  زنان اگر  فرصت  حرف  زدن  بدهند  همیشه  دوست دارند با  شوهر خود حرف  بزنند  بیشتر مردها از حرف  زدن با زن گریزان هستند مردها  انهایی که مرد  واقعی هستند  بیش از  اندازه  به  زن خود  نگاه  می کنند و حرف شنو هستند آرام و مطیع هستند  اما  هنوز  خیلی از  رازها  و  معماهای  زن  حل  نشده باقی مانده است این از  جذابیت  زن هست.

اولین میوه ای که بوجود آمد چه بود؟ یکی بود یکی نبود

اولین میوه که در جهان هستی بوجود آمد و اولین نفری که آنرا گاز زد و خورد بستگی  داره که  جهان در زمستان  یا تابستان یا  بهار یا پاییز بوجود آمده  باشه اگر جهان شروعش در  بهار  و آن هم  از  گیلان  بوجود آمد  گوجه سبز بود و اولین نفری که ان را خورد کسی بود که  آنرا  دید چید  سپس  خورد  هسته اش  را دور انداخت و این اولین میوه  جهان بود اما اگر در  تابستان جهان سرسبز شد و اگر  از مازندران شروع شد پرتقال بود اما اولین جانوری که از درخت بالا رفت باز هم بستگی داره که این درخت در  کجای  جهان  رشد کرد اگر در اندونزی  بود میمون بود اولین خوابی که  انسان  دید  چه بود اولین انسان باز هم بستگی  داره  در کجا دنیا آمده  باشه اگر در کنار  دریا بود مثلا  دریای چمخاله خواب ماهی  را  دید...