فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

کلمات 2 حرفی قشنگترند و واندرفولترن

مانند من مانند تو فقط از 2 حرف درشت شدند اما تا بی نهایت زیبا هستند حتی او هم زیباست او می تواند مجهول باشد معلوم نیست او کیست و یا  آن هر چه کلمات کمتر باشد قشنگترند مانند دل بله دل به تو دادم دل و تو فقط 2 تا حرف هستند اما به اندازه یک دنیا معنی دارند کلمان 3 حرفی هم زیباست مانند عشق و تو و من یعنی عشق من به تو و حتی  کلمه ما این ما خودش  به اندازه تمام دنیا را شامل میشه مانند کل  یعنی همه جهان کل دنیا کل زندگی دیگه چه کلماتی هستند که زیبا هستند و 2 حرف یا 3 حرف هستند وقتی کلمات از 3 حرف بیشتر می شوند کم کم زیبایی و طراوت خودشان را از دست می دهند پول خیلی  زیباست فقط 3 حرف داره وفا تن 2 حرفه و آب تن من را به آب میزنم آب دریا آب رودخانه آب آبشار نیاگارا ماه بله ماه بزرگ و زیباست حتی کلمه خوب هم زیباست مام یعنی مادر زیباست شاد 3 حرفه زیباست آیا خر هم زیباست 2 حرفه بله با یاد خر ما  شاد می شویم م گل 2 حرفه گل سرخی به تو دادم گل زد و برنده شد حس عجیبی به تو دارم حس 2 حرفه احساس الاحساس والمشاهدت ....

tara تارا آرزو داشت معلم بشه و شد

تارا برای اینکه معلم بشه  با تلاش زیاد  درس میخواند او موفق شد با معدل 16 قبول شده و به دانشگاه  زبان انگلیسی رفت انگلیسی تارا ضعیف بود بنابراین تصمیم گرفت با  دوستان جدیدی  آشنا بشه که با اونا انگلیسی حرف بزنه و تمرین کنه کم کم تارا انگلیسی بهتر حرف میزد او در دانشگاه نیز قبول شد ولی باز هم تشنه مدارک بالاتر بود با همین مدرک لیسانس  سر کار رفت و با پولی که هر ماه می گرفت برای خودش  تی شرت خرید و برای خواهرش  نیز خرید تارا پس از 2 سال کار کردن زمین خرید در منطقه  دور از شهر و آنجا را حصار چوبی کشید و یک دروازه چوبی هم گذاشت یک ماشین دست دوم مدل متوسط هم خرید اکنون نیاز داشت تا شوهر کنه با مهندسی آشنا شد و با هم ازدواج کردند آنها آن مزرعه را بزرگتر کردند و اسم آن محله  دور افتاده از شهر را  تارآباد گذاشتند آنجا  گاوداری باز کردند و یک نگهبان هم آنجا گذاشتند یک قسمت را  باغ پرورش گل و قسمت دیگر هم گاوداری بود دوباره زمین خریدند و 3 مغازه درست .ردند یکی را قصابی و دومی را گلفروشی سومی را نیز رستوران باز هم زمین خریدند اینبار آنطرف روبرو را خریدند یک  هتل درست کردند و باز هم زمین خریدند و اکنون در آن قسمت 20 هزار نفر زندگی می کنند  تارا یک  هتل در یک کشور دیگر خرید و در قسمت بازرگانی صادرات و وارادات نیز کار می کند تارا تصمیم گرفت بچه دار شود و شد.پایان

دیشب خواب دیدم میتونم بپرم خواب پریدن خیلی لذت داره

خوابیدم خواب میدیدم خواب پرواز می دیدم خواب دیدم دیشب خواب دیدم میتونم بپرم خواب پریدن خیلی لذت داره به خاطر همین  در سال حداقل 10 تا 20 بار چنین خوابهایی رو میبینم حتی  بعضی وقتها در خوای  ترانه انگلیسی می خونم که در بیداری  بلد نیستم و در خواب هم خودم تعجب میکنم بعضی وقتها خواب میبین از روبروی  ماشینها که به طرفم میان من از بالای سر انها عبور میکنم مثل سوپر من  یه بار هم خواب دیدم از یه ساختمان 60  طبقه  پریدم بیرون قبل از اینکه  زمین بخورم دوباره رفتم بالا یکی بود می گفت  نپر  نپر گفتم می پرم مطمینم میتونم پرواز کنم و پریدم حتی یه بار خواب دیدم مردم در یک منطقه یه جا  گیر کرده بودند و روبروشون یه دیوار 30 متری بود گفتم خوب بپرین مثل من پرواز کنین گفتند تو بپر بگو اونور دیوار چی خبره چی میبینی  پریدم  دیدم اونور  یک دریای آرام آبی رنگ با یک هوای  بسیار صاف

نتیجه بازی بین فرازمینی ها با موجودات زمینی چند چند میشه...

در اولین مسابقه فوتبال فرازمینی ها که با زمینی ها و همه کهکسانهای حاضر در مسابقات زمینی ها در مسابقات قبلی با گلهای  جوجه  تیغی و انسان هوشمند ایکس 18 با نتیجه 1000 بر 200 پیروز شدند در اولین مساقه که به مدت یکسال نوری  در استادیوم جهانی  کهکشان  بالبین 900 انجام شد ط.ل کشید اما در مسابقه دوم که در سال 2028 انجام شد این تیم ساکسیدو از سیاره بابیوآ بود که شگفتی ساز  قرن شد و زمینی را وادار به شکست کرد در این مسابقات  ججوجه  تیغی حضور نداشت و هر 4 تا پای خودش رو در یک ماه قبل از مسابقه از دست داده بود این مسابقه با نیجه 2 میلیون بر 100 هزار به سود کهکشان بالبین تمام شد همه  مجودات زنده و مرده دنیا  توانستند این بازی را از طریق آسمان نگاه کنند. پایان

کدو خورشتی خوشمزه

طرز تهیه کدو خورشتی خوشمزه این وسایل  نیاز است  همه این لوازم را باید جور کرد و همه باید چرخ کرده باشه در این خورشت  سبز مایل به  سبز رنگ طلایی این مواد  لازم است داشته باشید  هر کدامشان که  نباشند کیفیت خورشت پایین تر می آید مثل این رو میمونه که  بخواهین  کوکو سیب زمینی درست کنید ام  زرد چوبه نزنید درسته  خوشمزه هم میشه اما  بالخره یه جا  یکمی  اط  طعم  اون  کم یا کاسته می شود برای  تهیه  این خورشت  نیاز به گوشت چرخ کرده  کوجه فرنگی  رنده شده   گوشت چرخ شده  کدو هم همینطور  رنده شده  پیاز  رنده شده فقط این کوکو نیست  تخم مرغ روغن زردچوبه و هویج رنده شده همه را با پایاز  سرخ شده  مخلوط میکنید و میزارید 20  دقیقه تا نیم ساعتی  با درجه ملایم پخته بشه همین.