فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

آخر دنیا چه شکلی بود اصلا پایانی داشت...

آخر دنیا چه شکلی بود اصلا پایانی داشت... چه شد که تصمیم گرفتی  بری آخر دنیا رو ببینی از اول تا آخرش رو بگو دوست دارم بشنوم راستش بچه که بودم تا این لحظه که 12 سالم هست دلم میخواست بدونم آخر دنیا چه  فرمیه و چرا  تا این لحظه که در قرن 27 هستیم  با این همه پیشرفت نتونستیم آخرش رو ببینیم با خودم فکر کردم شاید دنیا بی نهایت باشه یعنی هر چقدر که بری جلوتر  باز هم همان اندازه یا  شاید هم خیلی بیشتر فاصله بیشتر بشه و هر یک متر که در فضا جلو برم 1000 متر در اصل  عقبتر اومدم خوب اینجوری که تا دنیا دنیاست نمیشه آخرشو دید در قرن 26 یعنی اواخر قرن 26 گروهی رفتند تا آخر جهان رو ببینند سوار سفینه شدند خیلی جلو رفتند تا جایی که فقط یک ستاره دیده می شد و دنیا  بدون نور بود رفتند به آخرین ستاره رسیدند هنوز یک میلیارد سال نوری جلوتر نرفته بودند که دیدند دوباره  همان اندازه سیاره ستاره سیاهچاله پر شد واسه همین نا امید شدند برگشتند گفتم باید از همینجا بدون هیچ حرکتی آخر دنیا رو دید همینجا موندم آخر دیا رو دیدم این شکلی بود همه چیز مثل همین فضا بود همینی که  دیده میشه اما به جایی رسیدم که دیگه نمیشد جلوتر رفت هیچ مانعی هم نبود نه دیواری نه چیزی حتی  یک میلیمتر هم نمیشد جلوتر رفت مثل این رو میموند که آدم نتونه  داخل  آینه بشه نکنین باور قصه من  پیش من افسانه کم گو از دل دیوانه ام گو همین پایان...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد