فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

اینبار از 3 چیز برتون می نویسم باز هم از سایت armin3d برداشتم

دیدم واقعا  همونجوری که دوست داشتم  نوشته  خودش هم گفته  خودمونی از  کلمات  قلمبه  سلمبه  استفاده  نکرده  تا  برای  همه قابل  هضم باشه برای  هضم شدن  غذاها کمی  قدم  زدم اینجوری خودمونی تر میشه همه ما مثل همیم چون ما به هم عادت کردیم

تمیز کنه حلب زن کارش سخته ها اون بالا در ارتفاع من که از بلندی وحشت دارم
از قبل درست کرده بود در قورمه سبزی گوشت و بادمجان سرخ کرده هم بود پس حسابی خوش گذشت یعنی
همین اولش می گم 2 مدل سبزی ها رو دادی چند مدل کوکو درست کرد؟ همانطور که گفتم از وب سایت armin3d.com برداشت کردم
سالها کوکو سبزی درست می کردم اما میدیدم مزه اش فرق میکنه چرا کوکو سبزی که من درست می کردم با بقیه ادمها فرق می کرد؟ مثلا می رفتم مهمانی خونه یکی از اشنایان یا فامیلها یا دوستان انها کوککوه سبزی درست می کردند وقتی می خوردم می دیدم به به چه مزه خوشمزه ای داره می اومدم خونه خودم درست می کردم باز هم خوشمزه نبود تا اینکه چند روز پیش رفتم بازار سبزی فروشان زیکان افری گفتم اقای سبزی فروش گفت بله گفتم سبزی کوکو دارین گفت بله گفتم به من میذین گفت حتما گفتم به اندازه یکنفر ادم یا به مبلغ 4 هزار تومان بده اون وقتی داد از تعجب خشکم زد اون چند رقم سبزی داد جعفری و شوید و چند رقم دیگه اوردم خونه درست کردم دیدم بله خودشه این کوکو سبزی های مختلفی میخواد من قبلا فقط از چعفری و تخم مرغ استفاده می کردم تازه فهمیدم اون چیزی که من درست می کردم از زمین تا اسمون با سبزی کوکوکوکو فرق داره اصلا کوکو سبزی نبود اومدم نزدیک خونه تعریف کردم ماجرا رو برای یکنفر از خنده روده پر شد گفت سالها می خوردی گفتم اره 'گفت سبزیهاتو بده من برات درست کنم دادم درست کرد وای چقدر خوشمزه بود 2 مدل درست کرد گرد و پهن و کلفتتر مثل سربازی در دوران سربازی بهترین کوکوسبزی ها رو میخوردم ه

ایا ممکنه دانشمندان دستگاهی کشف کرده باشند به گذشته و اینده بروند ولی به کسی نگن؟؟؟

ایا ممکنه دانشمندان دستگاهی کشف کرده باشند به گذشته و اینده بروند ولی به کسی نگن؟؟  میگن هیچ چیز در این دنیا  غیر ممکن نیست تا یک فیلم  علمی  تخیلی می سازند 20  سال بعد یا کمتر یا بیشتر اون دستگاه اختراع میشه همه این دستگاههایی که در جهان هست  اول  علمی  تخیلی  بودند اما  بعدش  واقعا  اونا  ساخته  شدند یا مثلا ماده ای درست کرده باشند ادم در جا ثابت بشه و نتونه  حرکت کنه یا  ادم  بتونه  غیب بشه اگر  دانشمندان چنین دستگاهی را اختراع کرده باشند و به  کسی نگن  به  کی  میگن پولدارها صف  وا میستند و می خرند مجبور هم نیستن با همان  قیافه باشند چون اینجوری همه  تعجب می کنند که فلانی مثلا  چه  جوری  500 سال  عمر کرده یا  دستگاهی بسازند که در یک چشم به هم زدن از این قاره به اون  قاره  برند میتونند  تغیر  قیافه بدن کسی هم  نمی فهمه ؟ 

حالا همیدگر رو دیدیم که خیلی دیره ادم از کار سرنوشت خنده اش میگیره

حالا همیدگر رو دیدیم که خیلی دیره ادم از کار سرنوشت  خنده اش میگیره  تو یاد ما خاطره ها زنده میمونه شاید که  قسمت همینه  خدا  می دونه هر شب و روز دعا می کردم که  تو رو یه  روزی  تنها  ببینم به تو  بگم که  ارزومه تو باشی همنشینم منم تو رو می دیدم اما  چیزی  نمی گفتم غرور بی جا ما رو از هم جدا  کرد اگر همون زمانی که  جوانتر بودیم به تو می گفتم  دوستت دارم ما هم با هم بودیم  الان  تنها  نبودیم غرور بیجا ما رو از هم جدا کرد اخه یه شب که دیدم  با دیگری نشستی  گفتم اخه خدایا  تو هم دلم رو شکستی ....

پر بزنیم به هوا تا برسیم به خدا

بیا با هم خونه  بسازیم  میان  ابرها ستاره ها  می بینند ما  به  اونا  نزدیک  شدیم  کاش  می  تونستیم  کنار هم بمونیم کاش می تونستیم با هم  باشیم  با  حرفهای  قشنگت برام  قصه میسازی میریم  به  باغ  خدا اگر با من باشی  من می میرم  تو  یه  روزی  بتونی از من جدا  شی بیا  با هم پر  بزنیم  بال  بزنیم  بریم  به هوا  میان  کهکشانها بریم جایی که  فقط ما  2  تا  باشیم فکرشو  بکون  من و تو اما میدونم همه اینها  خواب و خیال  و  رویاست تو  دلت با  دیگرانه با من نیستی شبها  با هم میشیم  مهمون  مهتاب نزدیک  ستاره ها بیا بشیم  مثل  شیرین  و  فرهاد  ............................................

مرغ چیست؟ مرغ حیوانی هست بسیار خوشمزه که تخم هم میزاره

ب مرغ چیست؟ مرغ حیوانی هست بسیار  خوشمزه که تخم هم میزاره  بر روی  2  تا پا راه میره  قد قد قداک می کنه و اگر با  اون  مهربان باشی  و خوب به اون  برسی  دانه بدی تخم مرغ هم می کنه برداشت این مطالب از وب سایت بی نظیر  ارمین تری دی  دات کام    armin3d.com     امروز جمعه مرغ کیلویی چند بود؟ قیمتش قیمت مرغ نسبت به یک هفته قبل گرانتر شد امروز جمعه تاریخ 25/7/99 مهرماه در فصل پاییز هستیم چند روز پیش رفتم بازار گوشت بخرم پرسیدم گوشت کیلویی چقدر هست قصاب گفت 95 هزار تومان گفتم قیمت جگر جیگر بالاتره یا گوشت گفتن فرقی نمی کنه هم گوشت هم جگر 95 هزار تومان است خریدم مقداری هم پستان یا شاید هم قسمت شیردان بود حالا هر چی که بود قیمتش رو گفت 35 هزار تومان که من به اندازه 10 هزار تومان خریدم 40 هزار تومان هم جگر خریدم اما خیلی تازه بود وقتی اون تمام شد یعنی خورشت درست کردم و خوردیم اومدم امروز مرغ بخرم گفتم سینه مرغ میخوام گفت ندارم گفتم خوب پس 2 تا ران بده گذاشت بر روی ترازم و گفت میشه 25 هزار تومان هر کیلو مرغ اگر 2 تا پی دیگه بزاریم یعنی 2 برابر میشه یکمی گرونتر از روزهای قبل شده مرغ خوری هم حدی داره عزیزم...؟