فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

یک روز میای در میزنی زنگ میزنی میبینی نیستم افسوس میخوری

یک روز میای در میزنی زنگ میزنی میبینی نیستم پریشون میشی پشیمون میشی از رفتاری که با من کردی در ان روزی که میای دیگه خیلی  دیر شده تو دیگه  منو  نمی بینی و اگر هم به طور اتفاقی  یه جایی  منو ببینی  نمیشناسمت  غریبه میشی برای من پس تا فرصت هست منو دریاب  تا  از دست  ندادی فکر نکن اگر به تو در هر لحظه هر زمان هر جایی گفتم  عاشقتم دوستت دارم  تو همه  دنیای منی تو خدای  دوم منی تو همه احساس منی پس هر کاری هر جوری که  دلت میخواد انجام بدی و من بخورم  دم  نزنم ممکنه  حتی  سالهای  خیلی  زیادی  با این رفتارت بسازم  و به خاطر عشق و علاقه ای که به تو دارم  بسازم اما وقتی  نوبت من بشه  یا  یکی  پیدا کنم که از تو بهتر باشه  ترکت میکنم اما تو کمبود منو احساس میکنی  انوقت ضربه میخوری  دلت میشکنه میگی  حیف شد چه روزهای خوبی داشتم  قدرشو ندونستم دیگه  مثل من  پیدا نمی کنی حتی اگر هم  پیدا کنی  عاشق  واقعی نیستند و تو رو راحت ترک میکنند  همان  چند روز اول  پس  هنوز فرصت هست و عشقم را درک کن میگی  دوستت دارم  عاشقتم اما این رفتاری که میکنی تحملش خیلی سخته میدونم  دست خودت نیست و از فرهنگ دوری و مانند کسی رفتار میکنی  که به اون میگن انسان  نیمه  وحشی با اینکه در جاهای  مدرن  و پیشرفته  زندگی کردی  اما از  رفتار اونا  چیزی  یاد  نگرفتی و فقط  مثل اونا  لباس می پوشی  کافی نیست  عزیزم  تو فکر میکنی  خوبی  اما فقط فکر کردن خوب نیست با اینحال اگر هنوز پیشت هستم  به خاطر اینه که  این  دیوونه بازی هایت  بعضی  وقتها  منو هم  شنگول  میکنه چون  هیچکسی مثل تو نیست و منحصر بفردی اما خیلی دلم میخواد  روزی که  دیگه  منو نمی بینی  چی  حالی داری فکر میکنم تو پیش  خودت  میگی  محاله این منو ترک کنه  و جدا بشه ولی  منم  دل  دارم  دنبال  دل خودم میگردم  نیمه  گمشده  من اون کسی که هر کلامش  طلوع  تازه باشه وقتی میای که دیگه خیلی دیره  طفلکی  دل  یه جوری یه جا  اسیره .....

بنظرم ایران با الجزایر خوب بازی کرد الجزایر تیمی قوی هست

بنظرم ایران با الجزایر خوب بازی کرد الجزایر تیمی قوی هست با اینکه  نتیجه رو باخت هر 2  گل  الجزایر به خاطر اشتباه بازیکنان ایران بود هر 2 تا  تیم  خوب  بازی کردند و ایران  بر بازی  مسلط  بود  اما  فقط  نتوانست  این تیم را  شکست  دهد تا حالا ایران رو  این همه  قدرتمند  ندیده  بودم  بازی  از  حد اروپا هم بهتر بود اگر  شانس  کمی  با  بازیکنان ملی پوش  ایران  یار  بود  ایران  برنده  بازی  بود  الجزایر  یک  تیم  معمولی نیست و این همه  قدرت  الجزایر بود تا  حالا  الجزایر را هم این همه  قوی  ندیده  بودم اگر  10  بازی  بین ایران و الجزایر  انجام  بشه  شکی ندارم  که ایران  در  6  بازی  حتما  پیروز میشه و 2 بازی هم مساوی میکنه و 2   بار هم میبازه یه بار میبینی  برزیل هم  7  بر 1  از  آلمان  شکست میخوره و نمیشه  گفت  برزیل  ضعیفه اگر  آلمان 10 بار بازی بکنه با  برزیل  7  بار  شکست میخوره و برزیل  بیشتر برنده میشه .....

تو بر می گردی

تو بر می گردی خونه گلهای توی گلدون بدون تو خم شدند و دارن یکی یکی شکسته میشن گنجشگهای کنار ناودون میگن تو بر می گردی خونه اگر برگردی  دل  دیوونه  هنوز هم میتونه  عاشق  بمونه اگر برگردی  دل  دیوونه میتونه  قصه های  عاشقونه رو برات عاشقونه  برات  بخونه ای عشق من تو از همه  زیباتری  منو  عاشق  کردی  رفتی میدونم 100 نفر داری که همه  رو مثل من  مجنون خودت کردی چه  دلها که  بدست آوردی  و سپس  رها کردی تا  همونجوری  عاشقت  بمونن  ذره  ذره رنج  بکشن اروم اروم اروم  آب بشن اما با این همه اگر فقط یکبار  یکبار فقط  یکبار تو رو  ببینم نفسم  با  نفسم  با تو همنفس بشه مثل  آتش  روشن میشم  داغتر از  آفتاب  سوزان میشم  اگر تو  برگردی دل  میتونه  هنوزم  عاشق  بشه عاشق  بمونه  تو  آرامشی  مانند  خواب  یک  بچه  تو  خیلی  زیبایی فقط یکبار  ببینم  روی  تو رو.....

اول خروس درست شد یا مرق؟ دایی من به جای زن دایی بچه زاید

اول خروس درست شد یا مرق؟ اگر خروس اول  درست  شده  باشه  امکان نداره  تخم  بزاره تبدیل به  مرق بشه اما اگر اول  مرق درست شده باشه یعنی  تولید شده باشه یا  بوجود امده باشه  یا  ناگهان  ظاهر شده  باشه  ممکنه حالا با توجه  به  شرایط  میلیاردها سال  قبل به صورت اتوماتیک  بدون اینکه خروسی با مرقی جفت گیری کرده باشه تخم مرق دنیا آمده باشه کسی چی میدونه شاید در  دوران  اول  حیات بدون  نیاز به  جفتگیری مثلا  آب و هوایی فرو  رفته باشه اون قسمت با حال مرق بعدش  تبدیل به  تخم مرق شد  شاید اصلا  مرقها اول  تخم گذاری نمی کردند و سال به سال ناگهان  یک مرق  تبدیل به 100 مرق میشد  البته با  توجه به  دوران آنزمان چون  دایناسورها چرا  الان نیستند  شاید  آب و هوا  برای  رشد  جانداران  به  گونه ای نیست که  دایناسور قدشون به اندازه  دایناسور بشه کاره دیگه هر چیزی  غیر ممکن هم باشه  در این دنیا  ممکنه  انجام بشه  همین  وجود  خودمون همین  دنیا که هنوز که هنوزه کسی نمی دونه چه جوری  ساخته شد حالا خوبه که خدایی هست  سازنده  همه  جهان هستی  یه بار  دیدی  فردا  صبح دایی من  به جای  زن  دایی بچه  زاید یه بار دیدی  جلوی آینه ایستادم  دارم  خودمو نگاه میکنم ناگهان  اون که  دخل آینه هست  منو  میگیره  میبره  داخل  آینه و اونوقت میگه خالا  خودتو از درون  آینه  ببین وقتی هم داخل ینه میشم میبینم  میلیاردها  موجود هم  داخل  آینه هست....

از همه کس یک چیزی یاد گرفتم به غیر از تو که خودت را خیلی میدانی

از همه کس یک چیزی یاد گرفتم  به غیر از تو که خودت را خیلی میدانی حتی اون چیزایی که در زندگی  از دوست  غریبه از هر کسی یاد گرفتم تو از من داری  می گیری اما  یادت باشه  اگر  همه  مردم  دنیا رو فریب بدی  من یکی رو  نمی تونی و بیهوده خودت را در لاک مهربانی  و دانایی مانند  یک لاک پشت غایم نکن تو سراپا  فریبی و شاید خیلی از دلها رو شکستی و اکنون نزدیک من می شوی  یادت باشه  من هم بلدم  بازی کنم و تو رو  به سمت خودم  بیارم  رهایت کنم اما  می دونم که تو یه  گرگی  که  این  فکر منو هم  از  قبل  خواندی چون تنها  چیزی که نداری  احساس هست  عشق  تو  مانند  پتکی هست که هر کی بخوره  در جا از بین میره تو میگی یادته  یه  زمانی  عاشقم  بودی  آره  یه  زمانی  آنقدر به تو  محبت کردم به تو عشق  نشون دادم که تو رو  مثل  خودم  عاشق  کنم  سپس  رهایت کنم تو در زمانی که من خام بودم  فریبم دادی  با  عشقهای مصنوعیت وقتی  فهمیدم  عشق تو  مصنوعی هست و تو  خیلی هارو  عاشق کردی سپس رهایشان کردی  تا در غم  جدایی از عشقت  بسوزند اما عشق من همه  به تو اول  واقعی بود  وقتی  فهمیدم  صد برابر ابه تو مهربانی کردم  همه  مصنوعی بود  هر چند تو  اصلا  خیالت نیست اما  حداقل  دلم  را  ترمیم  کردم میدونی  از کجا  فهمیدم که تو  عاشق  نمیتونی  بشی از همان  لحظه ای که به تو گفتم یک  نیاز دارم  نیازم  خیلی کوچک بود تو شنیدی اما  نیازم رو  براورده  نکردی برو با هر کی میخوای  خوش باش  باورت نمیشه  اگر بگویم  رهایت کردم و تو کم کم داری  از جدایی من رنج میکشی چون  اصلا  باورت نمیشه که من ترکت کرده باشم حالا  بسوز هنوز هم  در خماری  عشقم هستی چون همه جا  میشنوم  تو  از من حرف میزنی و دلت میخواد منو  ببینی  اما  در خواب هم نمیتوانی  ببینی  همه  درها رو به سوی تو بستم  ولی  هر جا میشنم میگم  همه  دنیا  یکطرف تو یکطرف تو اولین و آخرین  عشق منی تا تو  بشنوی و بیشتر بسوزی  ولی  همه  حرفهام  الکیه  و واقعی نیست  تا  بدانی  بفهمی که دل شکستن هنر نیست  عشقم  همه  حرفهایم نسبت به تو مصنوعی هست جون  تو دلت از سنگ  ساخته شده دلم رو نصیب کسی میکنم که  لیاقت  عشقم  رو  داشته باشه  هنوز  پیدا نکردم  هر چند  یکی  با من هست و ابراز  علاقه  شدیدی میکنه از کجا  بدونم که  اون هم  نسبت به من عشقش  واقعیه ولی  تا این لحظه  هیچ  اشتباهی نکرده با این حال  هنوز  زوده که  باور کنم دوستم داره هر  حرفی هر ابراز  عشقی ممکنه  واقعی باشه  و یا  برعکس باشه با همه کس هستی اما میگی فقط با تو هستم اما میدونم که  دروغ میگی در ذات تو  فریب دروغ  ریشه کرده خوبه که  فهمیدم  قبل از اینکه خیلی دیر بشه راستش یه حسی از همان روز اول در اولین نگاه  به من گفت  به این  فرد نزدیک  نشو اون یه جورایی غیر  طبیعه اما آن چه  دیده بیند دل کند یاد و میگه  میخوامش  حتی  اگر  برام  ضرر داشته باش نیرویی که  قویترین  غریزهاست در همه  آدمها  یکسان هست  حالا  بد هم نشد  یه  تجربه ای  به  تجربه ام  اضافه شد حداقل میتونم اینبار راحت تسلیم هر کسی نشم یادم باشه که هر مهربانی  مهربانی نیست و ممکنه از دشمنی هم  بدتر باشه تنها مهربانی  واقعی  همان  مادر هست و بس اگر عشقی هم  سالها با  آدم میمونه به  خاطر  عشق  نیست که مونده  اون  ناتوان در پیدا کردن  عشق  تازه هست  وقتی که  پیدا  کنه  فوری و بی درنگ  از عشق  قبلی اش دور میشه و اصلا  یادش میره که زمانی  عاشقش بوده هر چند  در همه  ممالک دنیا اینجوری نیست و هر چه  تمدن  پیشرفته تر باشه  عشقها هم به همان اندازه  واقعی تره چون  یا  آدم رو میخوان یا  نمیخوان  از روی  ناچاری  به هر کسی  دل نمیبنده بلکه از روی  عشق و علاقه هست تربیت درست  عشقهای  واقعی تر رو به هم نزدیکتر میکنه اکنون من یک دل ندارم  بله  100  دل  دارم  هر کسی احساس کنم میخواد  فریبم بده  یک  دل  فریب به اون میدم  تا  هر چقدر دلش میخواد با این  دل  بازی کنه اما  یک  دل  میدم  به اونی که  دلش مثل  دل منه بدون فریبه ........