فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش پسته درجه 1 یک با قیمت مناسب فقط 120 هزار تومان

همین الان تماس بگیرید پسته بخرید فردا دیر است ...فروش پسته درجه 1 یک با قیمت مناسب فقط 90 هزار تومان فایده پسته بر هیچکسی پوشیده نیست و این روزها بازار پسته مانند بادام زمینی  داغ هست تا چایی که پسته را به کسی تعارف نمی کنند و اکنون در بازار پسته خیلی گرانتر از این قیمت هست پسته خندان و سبز خوشمزه اگر یکنفر پسته به شمتا تعارف کرد همان بار اول با پر  رویی تمام بگیرید و  بخورید پس از خوردن پسته مانند  پسته  لبان شما  خندان می شود و مانند  پسته  سبز می شوید اگر  شما هم آجیل خور هستید یا حتی می توانید خرید کنید و  بفروشید شما اگر  90 هزار تومان بخرید با توجه به نزدیکی  سال نو  1399 می توانید با قیمت بالاتر مثلا حتی 150 یا شاید هم بیشتر بفروشید بخرید  سود کنید قیمت بادام زمینی چقدر هست از همه جا  ارزانتر  همین جا هست اگر  در بازار  در حال حاضر 30 هزار تومان هست شما می توانید با 5 هزار تومان ارزانتر بخرید......

آخه خدا این سایت چقدر خوبه آدم حض میکنه آمارگیر آنالیز شمارنده

وای هر چی بگم کم گفتم از سایت خوبت واقعا با یک دل که هیچی 100 دل عاشق شیفته و کشته مرده این سایت شدم 

سایتی که جلوتر از زمان است آمارگیر وب سایت   آمار گیر زنده بازدیدکنندگان سایت شما دقیق  Hitsteps Real Time Web Analytics That Make Sense

log.hitsteps.com/

Hitsteps Analytics is a powerful real time website visitor manager, it allow you to view and interact with your visitors in real time.

از بازار بادام چه خبر؟ تماشاگران نمایش همیشه پایین سن می‌مونن

همیشه نمیشه در مورد خواص و فایده های  بادام زمینی  حرف زد. شاید زمانی هم باید دنیا رو باید یه جور دیگه  نگاه کرد: I don’t wanna talk about things we’ve gone through,


نمیخوام درباره چیزایی صحبت کنم که دیگه گذشته‌اند


Though it’s hurting me, now it’s history.


با این که هنوز منو آزار میدن، اما دیگه گذشته‌اند


I’ve played all my cards and that’s what you’ve done too,


من و تو به اندازه کافی به هم دیگه فرصت دادیم و تموم شانسمون رو امتحان کرده‌ایم


Nothing more to say, no more ace to play.


چیز بیشتری برای گفتن ندارم، برگ برنده‌ای برای رو کردن ندارم، برا چی بازی کنیم؟


The winner takes it all,


برنده صاحب همه چیزه


The loser standing small beside the victory, that’s her destiny.


بازنده مثه یه موجود پست، کنار پیروزی ایستاده و این سرنوشت اوست


I was in your arms thinking I belonged there,


وقتی در آغوشت بودم، فکر می‌کردم که به اوونجا تعلق دارم


I figured it made sense, building me a fence,


اون رو با احساس مجسم می‌کردم، تا برام حصاری بسازه


Building me a home, thinking I’d be strong there,


تا خونه‌ای برام بسازه، فکر می‌کردم در اوونجا احساس قدرت خواهم کرد


But I was a fool, playing by the rules.


ولی من احمق بودم، ازقوانین بازی پیروی می‌کردم


The gods may throw a dice, their minds as cold as ice,


شاید خدایان هم تاس می‌ریزن برای انجام کاراشون (از شانس استفاده می‌کنن)، مغزشون به سردی یخ هستش


And someone way down here loses someone dear.


و هر کس که به این جا قدم بذاره، عزیزی رو از دست میده


The winner takes it all, the loser has to fall,


برنده صاحب همه چیزه، اما بازنده محکوم به سقوط و فناست


It’s simple and it’s plain, why should I complain.


این موضوع روشن و سادست، به چی اعتراض می‌کنم من؟!


But tell me, does she kiss like I used to kiss you,


اما به من بگو: مثه من تورو می‌بوسه!؟


Does it feel the same when she calls your name.


وقتی صدات می‌کنه، همون حسی رو داری که من صدات می‌کردم اوون روزا؟


Somewhere deep inside you must know I miss you,


جایی تو عمق وجودت باید بدونه که من دلم برات تنگ شده


But what can I say, rules must be obeyed.


ولی چه بگم؟ قانون طبیعت و رابطه‌ها همینه


The judges will decide the likes of me abide,


قضات تصمیم میگیرن که دوست داشتن من پایدار می‌مونه یا نه


Spectators of the show always staying low.


تماشاگران نمایش همیشه پایین سن می‌مونن


The game is on again, a lover or a friend,


بازی دوباره شروع شده، عاشق یا دوست؟


A big thing or a small, the winner takes it all.


بزرگ یا کوچیک؟ برنده صاحب همه چیزه


I don’t wanna talk if it makes you feel sad,


نمی‌خوام اگه ناراحتت می‌کنه، درباره‌اش صحبت کنم


And I understand you’ve come to shake my hand.


می‌دونم که اومدی دست خدافظی رو بدی و بری....

هیچوقت نگید همین فردا میخوام پولدار بشم 10 سال زمان صرف کنید

اگر تصمیم گرفتید ثروتمند بشید و همین امروز و فردا می خواهید پولدار بشید منظورم میلیاردر شدن هست باید یک طرح 10 ساله برای خودتان بگذارید و بگویید وقتی 10 سال تمام شد حتما میلیاردر می شوم و خواهید شد. اما اگر همین الان و فردا میلیاردر شوید هیچ راهی نیست اگر هم کسی در یک روز میلیاردر میشه 99 درصد از راه دزدی هست شما که دزد نیستید می خواهید با کار و تلاش پولدار شوید. ممکن است شما در کمتر از 10 سال هم میلیاردر شوید مثلا در 9 سال یا 8 سال یا 7 سال یا حتی در 3 سال اما زمان برای شما همان 10 سال هست و اگر شما در 2 سال میلیاردر شدید یعنی 8 سال دیگر فرصت دارید ثروت شما را چندین برابر کنید فرصتها همیشه بدست نمیاید اما اگر  فرصتی بدست آوردید وقت را غنیمت بشمارید اگر پس از 10 سال میلیاردر شدید حداقل 2 درصد انرا به من بدهید من هم مثل شما 10 سال صبر می کنم اگر 100 نفر هر کدام 2 درصد به من بدهند من هم مثل شما میلیاردر می شوم نطرم رو قبول دارید تعهد بدهید که در میلیاردر شدن شما من هم نقشی داشته ام پس 2 درصد مبلغ زیادی برای شما پس از میلیاردر شدن نیست تصور کنید من هم 10 سال باید صبر کنم اگر زودتر میلیاردر شدید باعث خوشحالی است چون من هم 2  درصدم را می گیرم موافقی با هم میلیاردر شویم؟ امروز را به خاطر بسپار و استارت بزن در پایان راه منتظرت می مانم....

کجاست آن ناجی من چرا به فکر این شکسته تن نیست؟

دلم تنگه مادر جان دلم خیلی گرفته اشت از این روزهای  طاقت فرسا از این روزهای  تکراری  کسل کننده دلم سخت غمگینه کجاست مادر کجاست آن گهواره کوچک من که توش آرام می خوابیدم. دلم تنگه برای گریه کردن کجاست مادر کجاست ان گهواره من همان امنیتی که دیگه در خاطرم نیست همان روزهای  خوب و قشنگ و پر از  قصه کجا رفت آن ناجی من آن مریم پاک مریم مقدس چرا به فکر این تن خسته ام نیست اما مادر دلم هوای روزهای خوب رو کرده روزهای  بی  دغدغه روزهای خاص و ناب و روزهای خالص آه مادر کجاست چه شد چرا همه چیز برایم سخت و بد شد آه مادر آه افسوس که تو نیستی تا شکستن منو هر روز  ببینی دلم هوس اون روزهای  سبز و قشنگ رو میخواد ...روزهایی بی ریایی صاف و  زلال ..آه مادرم ای ناجی من اما مادر روزی که با دلم آشتی کنم روزهای خوبم شروع میشه مادر یادته همیشه می گفتی قشنگترین لحظه عمر لحظه آشتی کردنه............