فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

قصر طلایی ندارم تاج زرین ندارم فقیرم اما میتونم تو رو روی چشمهام بزارم

قصر طلایی ندارم تاج زرین ندارم فقیرم اما میتونم تو رو روی چشمهام بزارم  ماشین آخرین سیستم ندارم کالسکه سیندرلا ندارم روز و شب خواب ندارم به خاطر تو یعنی عاشق شدم نمیدونم چرا عاشق تو شدم فقط یه چیزی رو میدونم ما به هم نمیرسیم تو مثل خورشید بزرگی و روشنی تو اشراف زاده هستی من مسکین و درمانده حتی بدون خانه و کاشانه تو مهتاب و ماهی من ذره ای خاک پیش تو مثل یه برگم برای تو راضی به مرگم خوشحالم که در رویای من تو هستی و حس میکنم همیشه  با منی فاصله من و تو حتی از فاصله زمین و ماه هم بیشتره فقط چراغ جادو علاالدین یا پیدا کردن یک  زمذد الما مروراید در شکم یک ماهی در اقیانوس میتونه من و تو رو به هم برسونه دوستت دارم همیشه در همه جا....سردار آزمون گل 2 وم را به چل30 طد در دقیقه 44 بازی با یک فرار و پاس خوب زینت در موقغیت تک به تک با دروازه بان  قرار گرفت  فرار  عالی و سرعت و  دقت  چاشنی  و ثمره این گل  زیبا بود سردار با پیراهن آبی کم رنگ  بازی می کرد نتیجه تا یناحظه 2  بر 1  به سود  زینت ...

فروش بادام زمینی سفارش دهید بادام را در معازه خودتان تحویل بگیرید

فروش بادام زمینی سفارش دهید بادام را در مغازه فروشگاه  خودتان تحویل بگیرید اگر فروشنده بادام زمینی هستید کافیست تماس گرفته قیمت را  سوال کنید و قیمت خرید بادام زمینی را بپرسید پس از آن می توانید در صورت  نیاز به خرید بادام زمینی سفارش  دهید بادام زمینی از شهرستان آستانه اشرفیه برای شما در کمترین زمان ممکن بدست خریدار می رسد بادام زمینی با پوست و بادام زمینی با پوست با نمک و بادام  برشته شده با  نمک هر کدام را که دوست  دارید می توانید به هر اندازه که می خواهید  سفارش  دهید  یکبار آزمایش کنید آنوقت همیشه  مشتری ما خواهید شد   خواص بادام زمینی و فواید آن : بادام زمینی منبعی غنی در پروتئین، چربی و انواغ مواد مغذی دیگر است و مطالعات نشان داده که مصرف این ماده غذایی می‌تواند در کاهش وزن و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مفید باشد.لاغرها می‌توانند به عنوان یک ماده غذایی چاق کننده و افراد سردمزاج به عنوان محرک میل جنسی از آن استفاده کنند. بادام زمینی البته خواص بادام زمینی شامل موارد دیگری هم می شود 

برای اضافه کردن وزن کافی است روزانه صد گرم بادام زمینی را با یک لیوان آب هویج و یک قاشق عسل مخلوط کرد و خورد. همچنین روغن بادام زمینی فاقد کلسترول بوده و برای کسانی که چربی خونشان بالاست مفید می باشد.مقدار روی و ید در بادام زمینی زیاد است در نتیجه کسانی که گواتر دارند بادام را در جیره غذایی خود بگنجانند.بادام زمینی ضد رطوبت معده است.بادام زمینی برطرف کنندة زخم مثانه و سوزش مجاری ادرار است. 



دلم میخواد با هم باشیم

دلم میخواد با هم باشیم  تویی که  نمیشناسمت ... شاید که یه روزی  بیای تا با هم بخندیم با هم گریه کنیم با هم موسیقی گوش کنیم با هم غذا بخوریم با هم بخوابیم با هم بیمار بشیم با هم بمیریم دلم میخواد با هر نفس  اسم تو رو به زبان بیارم دلم میخواد وقتی  بهار اومد با هم باشیم  کنار هم باشیم دلم میخواد مثل  روزهای خوب گذشته باشیم رها باشیم  کینه ها رو دور برزیم دلم میخواد فقط در زندگیمون عشق باشه دلم میخواد در رگهای بدنم به جای خون تو در جریان بودی دلم میخواد دلتنگت بشم دلتنگم بشی دلم میخواد به خاطر تو صبح از خواب بیدار بشم دلم میخواد شب که شد قبل از خوابیدن تو آخرین چیزی باشی که میبینم دلم میخواد زمانی که گوسی موبایلم زنگ میخوره  شماره تو رو  ببینم دلم میخواد بگب عزیزم  دلم  تو رو میخواد فقط تو تویی که نمیشناسمت منتظرتم شاید یه روزی  بیایی........همه حرفهام رویاست رویایی که در دلم هست و آن  رویا تو هستی شاید یه روزی  بیای دنیا  داره  میگرده میچرخه تا من و تو رو در روی هم قرار بگیریم حالا کجا معلم نیست این اسرار زندگیست نمیدونم چرا حس یکنم یکی هست که باید  ببینمش  یکی که پیداش کنم فکر میکنم اون  تویی بله تویی که  نمیشناسمت دیر یا زود  عزیزم  پیدات میکنم دلم فقط تو رو میخواد............ 

یه مرد تنها سن بالا بر روی یه نیمکت نشسته نیاز به یکی مثل خودش داره

یه مرد تنها سن بالا با موهایی که تازه  داره  سفید میشه بر روی یه نیمکت نشسته نیاز به یکی مثل خودش  داره چند لحظه میگذره یک مرد تنهای خوشتیپ سن بالا با چهره ای  مهربان روبروی  آن مرد در روی  نیمکتی میشینه دل هر 2  نفر  در این لحظه برای  همدیگر میتپه یک نیاز مشترک  دارند بدون اینکه  با هم آشنا باشند  نیازهاشون اینها رو به هم نزدیک میکنه کمی  یکدیگر را  نگاه  می کنند چشمها  در این لحظه حرفهایی برای گفتن داره تا این لحظه آنها تنها بودند تنهاترین مرد روی  زمین بودند اما نگاهها و چشمهاشون به آنها میگه بیا پیش من بشین کم کم کهربانتر میشن نزدیکتر از  زن و شوهر میشن آنها به هم  علاقه مند شدند اما کدامیکی حرف رو زودتر شروع کنه اگر انها با هم دوست شوند  دیگر نیازی نیست با دل خودشون در  تنهایی حرف بزنند یکی میپرسه  ببخشید ساعت چنده؟ در حالی که  خودش  ساعت  داره  و میدونه  چنده اما این سوال  برای  نزدیک شدن هست اون آقا میگه  یه لحظه اجازه بدین گوشی رو نگاه میکنه  و با یک  نگاه  عمیق  در چشمان  اون  نگاه میکنه و میگه ساعت  یک و نیم بعدش میگه امروز چه روز  قشنگیه اون یکی هم که از خدا خواسته هست سر صحبت رو باز میکنه و این میشه  شروع یک  دوستی  عمیق  که  در رویاهاشون می دیدند و میپرسند تو اهل  اینجایی میگه نه مسافرم  برای  یه  کاری از  تبریز اومدم  شهر شما و گفتم چند  لحظه  در این  سبزه میدان  رشت بشینم کارمند هستم که الان بازنشسته شدم اون یکی هم میگه اوه منم مثل شما  بازنشسته هستم  بعضی وقتها در ساعتهای  اختصاصی خودم میام اینجا کبوتر در انجا جلوی آنها 2 تا 2 تا  میان با هم تا دانه ای  بخورند کبوتر با کبوتر باز با باز  کنند  همچنس با همچنس  پرواز ...... شماره موبایل میدن و چون سن بالا هستند  معمولا میدونند چه زمانی  تماس بگیرن بعضی وقتها هم ممکنه  به صورت ناشناس  از کنار هم رد بشند چون دوستی آنها فوق العاده هست و نمیخوان راحت از دست بدن یه تنهایی یه خلوت یه سایبون یه نیمکت میخوام دور از جماعت  واسه دلم  بخونم هوا خوشبو و تازه است به آرامش تن من به خوشبختی رسیدم  نفس از تن بریدم فقط این چاره سازه حالا  منتظر  اولین تماس هستند کی زودتر زنگ میزنه انها  شیفته هم شدند و این داستان  علمی  تخیلی  و پر ماجرا  همچنان  در  دنیای  رنگین کمانی  ادامه  داره  در همه  جای جهان چنین هست ....