فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

بیست سالم بود دنیا برام جوان بود زمان را لمس می کردم

زمان هم مرا نوازش می کرد و با من بازی می کرد همانگونه که عشق با معشوق  بازی می کند جوانی من زمان را به کنترل خودش گرفته بود و زمان احساس خوشحالی می کرد که یک جوان 20 ساله همبازی  اون شده بود. در شب زندگی می کردم بدون اینکه  روزهای عمرم را شمارش کنم من آرزوهای زیادی داشتم هنوز نه خیلی بچه بودم نه خیلی بزرگ ناگهان همه چیز را رها کردم بدون اینکه  بدانم به کجا می روم  چشمانم آسمان را جستجو می کرد در لا بلای ابرها اما دلم روی زمین بود خوب فقط بیست سالم بود زمان را هدر می دادم شاید گمان می کردم که میشود هر لحظه آن را متوقف کنم پس تا می توانستم می دویدم تا زمانی که از نفس افتادم بدون ریشه ای در گذشته بدون امیدی در آینده من در 5 میلیون سال پیش 20 سالم بود اکنون کجا هستم خودم نمی دانم ...

آیا فکر دیگران را میشه خواند...میگی میخوام اون هم میگه میخوام...

آیا فکر دیگران را میشه خواند... میگی میخوام اون هم میگه میخوام...  بله هر فکری که ما می کنیم میلیونها انسان در همین لحظه مثل ما فکر می کنه به خاطر همین هست تا یکنفر یک چیزی میگه  ما هم فوری میگم عجب منم همین فکرو کردم  اگر ما  به فکر رفتن به  بازار هستیم چه برای  تفریح  چه برای خرید  و چه  برای  دیده شدن  یا  برای نگاه کردن میلیونها انسان دقیقا در همین لحظه همین فکر رو می کنند اما آیا اگر من به  کسی که  دوستش  دارم چی کسی که یا  با اون دوستیم عاشقشیم یا  میخواهیم  پیداش کنیم بله  دقیقا در همین لحظه  میلیاردها انسان در جستجوی  یافتن عشق  هستند  یا   در همین لحظه که من دارم  به اون  فکر میکنم اون هم همینطور داره به من فکر میکنه اما میگیم  یعنی اون که  روبرومه اونوره خیابان هست و به من نگاهی کرد  ممکنه  به من علاقه داشته باشه دقیقا  همینطوره اون داره به تو فکر میکنه اگر از من خوشش نیومد چی خوب معلومه  دیگه به تو نگاه نمی کنه ولی  تکرار  نگاه معنی اش همونه که تو فکر میکنی اون با نگاهش  داره میگه  میخوام مکیخوام میخوام با  تمام  وجودش داره به تو میگم میخوام تو هم میگی ای کاش  حرفهای منو نگاههای  منو می فهمیدی زبان بی  زبانی به همین میگن تو به پول  فکر میکنی میلونها آدم همین لحظه به پول فکر میکنند  تو میگی میخوام یک  کتانی اسپورت بخرم با یکدست گرمکن از فردا  بدوم  میلیونها لحظه همین فکر رو می کنند به خاطر همینه که  تا میری داخل یک فروشگاه  تا کتانی  سفید بخری  همه اونجا  اومدن میخوان  کتانی  سفید بخرند یا مثلا میگی  تا اومدم اینجا  همه اومدند .....اما من به فکر تو هستم تو به فکر اون هستی اون به  فکر منه اگر یکی که معتاد نیست و خوابش هم خوب بوده اما  زیاد خمیازه میکشه  به خاطر اینست که  داره به تو فکر میکنه  با اینکه  ظاهرا  نشون میده  داره به تو  نگاه  نمیکنه اما  با  خمیازه  با  تمام  وجودش میگه  میخوام  ناگهان میبینی  2 نفر در کنار هم هستید و حتی  با هم دارین  حرف میزنین اگر هم نتونستین با هم حرف بزنید  باید ببینی  کجای  دنیا  ایستادی  جا با جا فرق میکنه  عجیبه دنیا این رسم روزگاره  خنده  داره  خنده  داره  میخوام  آسایش 2 گیتی  تفسیر این 2  حرف هست با دوستان مروت با  دشمنان مدارا ....

فقط یک قلب اضافه شده

اگر به قیافه همه موجودات دنیا نگاه بکنیم مثلا  شیر گربه  انسان یا حتی  گیاهان و دریاها و کوهها و حتی  سیارات و ستاره ها و  همه  دنیا همه هستی  را خوب و با دقت نگاه کنیم  چه می بینیم در ظاهر ما  جانداران و یا  موجودات دریایی یا موجودات هوایی چه در خشکی چه در  دریا و یا حتی  در صورت  وجود بشقاب پرنده ها  که  به تازگی تعدادشان خیلی زیاد شده  و معلوم نیست این یوفوها ساخت بشر هست که با همه هواپیماها فرق میکنه  همه انهایی که  دیده اند می گویند اون  گرد هست و چند چراغ در دور تا دور ان هست و 2 تا شاخ انتن مانند داره که خیلی  شباهت به  ساخت انسان داره چون خیلی شباهت به همین سفینه ها  و هواپیماها داره تنها فرقش این است که گرد هستند حتی الین ها  و موجودات فضایی هم  شباهت به انسان داره 2 تا پا و 2 تا دست و بدون گوشت هستند به صورت اسکلت یا فلزی هستند خوب گفتیم که فقط یک قلب اضافه شده  یعنی  یک انسان یا یک پلنگ  را  اگر از قسمت بالا به پایین  نصف کنیم نصف ان  کپی نصف دیگر ان است فقط یک قلب در یک سمت اضافه شده  سیاره زمین هم همینطور ماهی هم همینطور نصف ان  نصف  قسمت دیگر ان است گلها و درختان هم همینطور ....پس نصف دنیا که کشف بشه  بقسه اون  نصفه دیگه هم  همین هست ....

ادامه در این سایت آرمین تری دی armin3d com عمر انسان 2 میلیون می رسد

آیا انسانها میتوانند هزاران سال  عمر کننن  بدون اینکه  آخ بگن  شارز کنن  با برق  برقی که ادم رو نکشه آیا بشر میتونه 50 هزار سال عمر کنه چگونه میتوان 2 هزار سال عمر کرد آدمهایی که الان زنده هستند وئ هنوز دارند زندگی می کنند وقتی به تاریخ پیدایش انسانها فکر می کنند می بینند در اصل 2 میلیون سال عمر کردند یعنی ادامه زندگی آنها تا این لحظه که چه بر سر آنها آمدند چگونه زندگی کردند از هصر حجر غارنشینی پارینه سنگی و خیلی دورتر و زمان صفویه جنگ بربرها وایکیگها گلادیاتور و خیلی از دوران خیلی قدیمی تر و حتی قبل از پیدایش انسان و دایناسورها و اما سوال این است چگونه 2 میلیون سال یک انسان میتونه عمر کنه خوب یا باید بدن ضد تصادف و فولادی باشه و در شرایطی هم که میخواد از کوه پرت بشه به پایین بدنش فوری از بال الکترونیکی به پرواز در بیاد اگر گرسنه شد ولی بدنش اجازه نمیده غذا بخوره از راه برق یا یک انرزی دیگه خودشو شارز کنه و اگر دست و پایش قطع شد مانند مارمولک که دمش رو از دست میده اما بعدش دوباره دم تازه در میاره و اگر مغز از بین ادامه در سایت ارمین تری دی کام

هر چیزی که گران میشه از مواد خوراکی تا ماشین آلات میشه کسب درامد کرد

اما چگونه میتوان این پول زیاد را با کمترین کار بدست آورد اگر 10 پراید در سال قبل خریده بودید و هر کدام را فقط 100 میلیون می خریدید امروز با فروش  آن 10 پراید 10 میلیارد تومان سود می کردید چه سودی  بهتر از این فقط یک ثبت نام میخواد از این دست بگیرید فوری به فروش میره حتی  قبل از اینکه ماشین دستتان برسه  حواله آن را با قیمت بسیار بالا می خرند بعدش یک عمر بشین و بخور اما  در مورد غذا روغن گران هست و بقیه ماجرا 

کسب درآمد با دستگاه روغن گیری خانگی

 

امروزه روغن های طبیعی در صنعت خوراک، مورد استقبال افراد زیادی  قرار گرفته و به دلیل خواص زیادی دارند به عنوان جایگزین روغن های کارخانه ایی مصرف می شوند.

دستگاه آن شبیه به چرخ گوشت بوده  وبا ریختن دانه هایی مثل کنجد، زیتون و .. روغن آن گرفته شده و تفاله های آن در مخزنی جداگانه ریخته خواهد شد.

یکسری از روغن ها نیز خواص درمانی داشته و به عنوان خوراکی از آن استفاده نمی شود اما می توان برای روغن گیری هر کدام از دستگاه های خانگی استفاده کرد........

 دستگاه میوه خشک کن

میوه یا همان چیپس خانگی در میان افراد بسیار محبوب بوده و تمایل زیادی به مصرف آن در بین مردم وجود دارد و می توان گفت که این موضوع سبب شده است تا بسته بندی این محصول در خانه را جزء کسب و کار خانگی با دستگاه قرار داد. شما می توانید  با بسته بندی های زیبا افراد را جذب محصولات خود کرده و فروش محصولات را بالا ببرید.


خشک کردن این محصولات در منزل نیاز به دستگاه های خاصی ندارد، و می توانید با هزینه کم می توانید وسیله مخصوص خشک کردن میوه ها را خریداری کرده و سپس با استفاده از آن میوه ها را خشک نمایید. انتخاب نوع دستگاه به میزان محصولات شما بستگی دارد و بایستی با توجه به حجم آن، دستگاه های مورد نظر انتخاب شود........و  خیلی چیزهای دیگه ....