فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

آیا فکر دیگران را میشه خواند...میگی میخوام اون هم میگه میخوام...

آیا فکر دیگران را میشه خواند... میگی میخوام اون هم میگه میخوام...  بله هر فکری که ما می کنیم میلیونها انسان در همین لحظه مثل ما فکر می کنه به خاطر همین هست تا یکنفر یک چیزی میگه  ما هم فوری میگم عجب منم همین فکرو کردم  اگر ما  به فکر رفتن به  بازار هستیم چه برای  تفریح  چه برای خرید  و چه  برای  دیده شدن  یا  برای نگاه کردن میلیونها انسان دقیقا در همین لحظه همین فکر رو می کنند اما آیا اگر من به  کسی که  دوستش  دارم چی کسی که یا  با اون دوستیم عاشقشیم یا  میخواهیم  پیداش کنیم بله  دقیقا در همین لحظه  میلیاردها انسان در جستجوی  یافتن عشق  هستند  یا   در همین لحظه که من دارم  به اون  فکر میکنم اون هم همینطور داره به من فکر میکنه اما میگیم  یعنی اون که  روبرومه اونوره خیابان هست و به من نگاهی کرد  ممکنه  به من علاقه داشته باشه دقیقا  همینطوره اون داره به تو فکر میکنه اگر از من خوشش نیومد چی خوب معلومه  دیگه به تو نگاه نمی کنه ولی  تکرار  نگاه معنی اش همونه که تو فکر میکنی اون با نگاهش  داره میگه  میخوام مکیخوام میخوام با  تمام  وجودش داره به تو میگم میخوام تو هم میگی ای کاش  حرفهای منو نگاههای  منو می فهمیدی زبان بی  زبانی به همین میگن تو به پول  فکر میکنی میلونها آدم همین لحظه به پول فکر میکنند  تو میگی میخوام یک  کتانی اسپورت بخرم با یکدست گرمکن از فردا  بدوم  میلیونها لحظه همین فکر رو می کنند به خاطر همینه که  تا میری داخل یک فروشگاه  تا کتانی  سفید بخری  همه اونجا  اومدن میخوان  کتانی  سفید بخرند یا مثلا میگی  تا اومدم اینجا  همه اومدند .....اما من به فکر تو هستم تو به فکر اون هستی اون به  فکر منه اگر یکی که معتاد نیست و خوابش هم خوب بوده اما  زیاد خمیازه میکشه  به خاطر اینست که  داره به تو فکر میکنه  با اینکه  ظاهرا  نشون میده  داره به تو  نگاه  نمیکنه اما  با  خمیازه  با  تمام  وجودش میگه  میخوام  ناگهان میبینی  2 نفر در کنار هم هستید و حتی  با هم دارین  حرف میزنین اگر هم نتونستین با هم حرف بزنید  باید ببینی  کجای  دنیا  ایستادی  جا با جا فرق میکنه  عجیبه دنیا این رسم روزگاره  خنده  داره  خنده  داره  میخوام  آسایش 2 گیتی  تفسیر این 2  حرف هست با دوستان مروت با  دشمنان مدارا ....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.