فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

پر بزنیم به هوا تا برسیم به خدا

بیا با هم خونه  بسازیم  میان  ابرها ستاره ها  می بینند ما  به  اونا  نزدیک  شدیم  کاش  می  تونستیم  کنار هم بمونیم کاش می تونستیم با هم  باشیم  با  حرفهای  قشنگت برام  قصه میسازی میریم  به  باغ  خدا اگر با من باشی  من می میرم  تو  یه  روزی  بتونی از من جدا  شی بیا  با هم پر  بزنیم  بال  بزنیم  بریم  به هوا  میان  کهکشانها بریم جایی که  فقط ما  2  تا  باشیم فکرشو  بکون  من و تو اما میدونم همه اینها  خواب و خیال  و  رویاست تو  دلت با  دیگرانه با من نیستی شبها  با هم میشیم  مهمون  مهتاب نزدیک  ستاره ها بیا بشیم  مثل  شیرین  و  فرهاد  ............................................

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.