فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

حالا همیدگر رو دیدیم که خیلی دیره ادم از کار سرنوشت خنده اش میگیره

حالا همیدگر رو دیدیم که خیلی دیره ادم از کار سرنوشت  خنده اش میگیره  تو یاد ما خاطره ها زنده میمونه شاید که  قسمت همینه  خدا  می دونه هر شب و روز دعا می کردم که  تو رو یه  روزی  تنها  ببینم به تو  بگم که  ارزومه تو باشی همنشینم منم تو رو می دیدم اما  چیزی  نمی گفتم غرور بی جا ما رو از هم جدا  کرد اگر همون زمانی که  جوانتر بودیم به تو می گفتم  دوستت دارم ما هم با هم بودیم  الان  تنها  نبودیم غرور بیجا ما رو از هم جدا کرد اخه یه شب که دیدم  با دیگری نشستی  گفتم اخه خدایا  تو هم دلم رو شکستی ....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.