فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

تو کجایی..

درد موقتیه ، فقط برای موفق شدن تحملش میکنیم اما اگر تسلیم شوم ، شکست تا آخر عمربا من  خواهد بود…

 شکست موقتیه حتی قویترین تیمها هم میبازند اما یاد می گیرند کمتر شکست بخورند  اگر هر کسی برای یک نفر دنیا آمده باشه پس تو کجای  این دنیا هستی اگر فردایی وجود نداشت پس تو هم نبودی و نیستی اما وقتی  روز  تمام میشه و گشتم تو رو  پیدات نکردم نه  اینکه نیستی حتما هستی اما تا این لحظه هر کسی رو دیدم اونی نبود که دنبالشم بهخاطر همین فردا میاد شاید که فردا روز عاشق شدن باشه بهتره اونی که میخوام باشی نه نصفه و نیمه نه نیمه و نصف باشی بلکه احساس میکنم بهتره همونی که میخوام باشی شاید کامل کسی نباشه اما تا زمانی که  کامل رو پیدا نکنم همیشه این امید در قلبم هستم که در یک جایی که انتظارش رو هم ندارم پیدات کنم اونوقت همه  فرداهایی که باید دنبالت بگردم  یکجا دارم احساس میکنم همه آدمها حداقل یکنفر رو که خیلی دوستش دارند رو پیدا می کنند اگر  پیداش  نکردن یا اون اون لحظه ای که منتظر پیدا کردنش بودند یه جایی بود که تو اونجا نبودی شاید که فردا  پیدات کنم یا فرداهای دیگه  شاید اونی که میخوام تو باشی اونوقت میگم تو اونی  همونی تو اونی همونی همین پایان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.