فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

اوپ یا آپ چیست OP اوپ سکه ارز دیجیتال به رنگ قرمز که

در این راهنمای مقدماتی، نشانه OP Optimism را بررسی می کنیم - چیست، چگونه کار می کند، و چگونه می توان در این اکوسیستم هیجان انگیز شرکت کرد.
 بگو هنوز مال منی عشق منی یا نه  از دل عاشق من دل میکنی یانه OP OP OP OP OP OP نشانه حاکمیت بومی Optimism است، یک شبکه لایه ۲ که برای رسیدگی به چالش های مقیاس پذیری اتریوم ساخته شده است.
Optimism از فناوری به نام جمع‌بندی خوش‌بینانه برای بسته‌بندی تراکنش‌ها و کاهش هزینه‌ها در شبکه اتریوم استفاده می‌کند.
دارندگان توکن OP می توانند از طریق Optimism Collective در اداره Optimism شرکت کنند.
کاربران می‌توانند توکن‌های OP را از طریق صرافی‌ها، پلتفرم‌های معاملاتی، ایردراپ‌ها یا با شرکت در اکوسیستم Optimism به دست آورند.
درک خوش بینی
قبل از فرو رفتن در توکن OP، مهم است که مفهوم مقیاس لایه 2 و نحوه تناسب Optimism در اکوسیستم اتریوم را درک کنید. راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای کاهش ازدحام در شبکه اتریوم با پردازش تراکنش‌های خارج از زنجیره و ارسال دوره‌ای آن‌ها در بلاک چین اصلی اتریوم (لایه-۱) طراحی شده‌اند.

Optimism از نوع خاصی از راه حل لایه 2 به نام جمع آوری خوش بینانه استفاده می کند که چندین تراکنش را با هم در یک دسته جمع می کند و تعداد تراکنش هایی که باید در شبکه اتریوم پردازش شوند را کاهش می دهد. علاوه بر این، جمع‌بندی‌های خوش‌بینانه فرض می‌کنند که تراکنش‌ها معتبر هستند (از این رو «خوش‌بینی»)، که با حذف کارهای غیرضروری، پردازش را سرعت می‌بخشد (اگرچه، کاربران می‌توانند اعتبار دسته‌ای تراکنش را با ارائه یک اثبات تقلب مورد مناقشه قرار دهند). Optimism با فشرده سازی داده های تراکنش و ارسال آن به شبکه اصلی اتریوم به طور دوره ای، کارمزد تراکنش ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و توان عملیاتی تراکنش را افزایش می دهد.

معرفی OP Token
OP نشانه حاکمیت بومی شبکه Optimism است. نقش مهمی در جهت دهی و عملکرد اکوسیستم Optimism ایفا می کند، زیرا دارندگان توکن OP می توانند در فرآیندهای تصمیم گیری کلیدی شرکت کنند و به شکل گیری آینده خوش بینی کمک کنند.

هدف اصلی توکن OP این است که دارندگان توکن را قادر به رای دادن در مورد پیشنهادات و تغییرات در شبکه Optimism کند. این تضمین می کند که جامعه صدای خود را در توسعه و مدیریت پلت فرم دارد. دارندگان توکن OP در تصمیم گیری های مهم مربوط به ارتقای نرم افزار، تامین مالی کالاهای عمومی و سایر جنبه های اکوسیستم Optimism مشارکت دارند.

OP Token چگونه کار می کند؟
توکن OP بر روی بلاک چین اتریوم عمل می کند و از استاندارد توکن ERC-20 پیروی می کند. ویژگی‌های حکمرانی آن از طریق Optimism Collective، یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) که مسئول مدیریت فرآیندهای حاکم بر خوش‌بینی است، تسهیل می‌شود. مجموعه خوش بینی از دو جزء اصلی تشکیل شده است: خانه نشانه و خانه شهروندان.

Token House مسئول پیشنهادات حکومتی مختلف، مانند ارتقاء نرم افزار و بهبود پروتکل است. دارندگان توکن با رای دادن به پیشنهادات با استفاده از توکن های OP خود در فرآیند تصمیم گیری شرکت می کنند. خانه شهروندی که در حال حاضر در حال توسعه است، بر تصمیمات تامین مالی کالاهای عمومی تمرکز خواهد کرد و به دارندگان توکن این شانس را می دهد که در پروژه هایی که به نفع جامعه گسترده تر Optimism است، مشارکت کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.