فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

عشق به تو آره تو چرا تعجب کردی

چه کسی بهتر از تو راست میگی تو یعنی عاشق من شدی  آره ولی  قبل از اینکه باور کنی  کاسه ات رو بیار ماست بگیر حالا چی شده که عاشق من شدی آخه من عاشق آدمهایی میشم که  تازه هستند جدید هستند قبلی ها همه بی وفا بودند رفتند پشت سرشون رو هم نگاه نکرد از کجا میدونی منم مثل بقیه  برم پشت سرم رو هم نگاه نکنم راستش از این به بعدش میخوام مثل  دریا باشم اگر موج بودی  موج میشم اگر آرام بودی آرام میشم اگر مسیر عوض کنی  منم مسیر عوض میکنم به خودم میگم بادی بود اومد نسیمی به من خورد طوفانی شد توی امواج دریا  گم شد جزرو مدم رو با  عشقی که میاد و میره تنظیم میکنم دیگه نمی گم آخ چرا رفت دلمو شکست پس  اون همه عشق  و دوست داشتن چی شد این رفتار آدمهاست آدمها  از آدمها  زود سیر میشن  ادمها  از عشق هم دلگیر میشن آدما  رو عشقشون پا  میزارن  آدما  آدمو تنها میزارن پس اینجوری که معلومه  آسیاب به نوبته و این خودش یه معماست اونی هم که تا آخر موند واقعا  معجزه هست و واقعا  عاشق مثل لیلی و مجنون تو از قبیله  لیلی آه من از  قبیله  مجنون همین پایان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.