فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

دوستم از دماغ گردها خوشش نمیاد و ...

دوستم از دماغ گردها خوشش نمیاد و  به هیچ دماغ گردی نگاه نمی کنه و میگه دماغ فقط عقابی یا نوک تیز مانند کبوتر حتی از حیواناتی که  دماغشون گرد هست یا پرنده و حتی دوزیستان آبزیان اون نه تنها خوشش نمیاد بلکه  بیزاره و بار دوم نگاه نمی کنه میگم  چرا خوشت نمیاد میگه  برای من بدشانسی میارن تا حالا با هر دماغ گردی میگه آشنا شدم یه جورایی عجیب بودند و حس خوبی نداره تنش میلرزه گفتم خوب دماغ من هم نوک تیز نیست میگه تو نه گرده  نه  نوک تیز به هر حال میشه  تحمل کرد حدو وسط هستی ولی یکمی دماغت  به  عقابها  نزدیکتره گفتم اینجوری باشه تو نصف آدمها رو از دست میدی میگه بهتر دلم میخواد با هر کی آشنا میشم فقط از جنس  عقاب باشه وقتی یکی میره  دماغشو عمل میکنه و از نوک تیزی  به گرد تبدیل میکنه  دیگه ارتباطش رو با اون  قطع میکنه ولی به اون نمیگه به خاطره  دماغته و حتی به اون میگه  چقدر  خوشگل شدی  دماغ گرد خیلی با صورتت جور در میاد اما یه بار یه  دوستی داره که دماغش  استرالیایی و بزرگ و نوک تیزه اون گفت به نظرت باید دماغم رو کوچک کنم این گفت نه این کارو نکن تو بهترین دماغ رو داری گفت آخه  بعضی ها میگن دماغت  نوکش  رو ببر گفت اونا حسودیشون میشه اون هم حرف این رو قبول کرد و عمل نکرد زن یا مرد هم نداره از همه گردها فرار میکنه حتی شده میره  اونوره خیابان ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد