فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

پیدات کردم تو همونی در یک لحظه هزار نفر ...

از توی خواب تو رو پیدا کردم  ولی وقتی بیدار شدم دیدم  تو واقعی هستی از خواب تا بیداری لذت دیدن تو مثل  دیدن تمام زیبای  های  دنیاست اون هم نه یک لحظه  نه یک نفس بلکه  هزار لحطه هزار نفس تو همونی که با قدرت نگاهت میتونی  در یک لحظه  1000 نفر رو  مجنون کنی تو همونی که  وقتی می خوابیدم  تو رو در رویاهام میدیدم تو همونی که  مهتاب رو آفتاب میکردی پس وقتی حرفی از عشق میزنن همینه که تو هستی در میان  چشمانت خودمو می  بینم که چقدر خوشبختم تو همونی هستی که وقتی می خندی  تمام  ریشه های خشک بدنم دوباره جون می گیرند و زنده میشن تو همونی که اگر شبها  برام قصه بگی میتونی  چشمام رو  پر از خواب های  طلایی می کنی  تو اگر  با من بمونی  من رو از همه آرزوهام سیراب می کنی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.