فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

وای دیدی منم آخرش عاشق شدم در گرداب عشق افتادم

امکان نداره بتونم بیرون بیام وای دیدی منم آخرش عاشق شدم  اون دنیای بدون عشق رو ول کردم دست خودم نبود اون نگاهت ناگهان منو در جا خشک کرد این همه نگاه کردم عاشق نشدم این همه  زیبای ها رو دیدم  اینورو اونور رفتم این همه آدم دیدم عاشق نشدم میلیونها جفت چشم به چشم شدم نتونستن عاشقم کنند اما تو چه شکارچی بودی نکنه حالا که  عاشقم کردی  از یاد دل من غافل شوی آسوده بودم  راحت بودم اما الان شب و روزهایم لحظه هایم  تمام جهانم رو پر کردی از وجودت کردی با اون همه آزادگی که داشتم نگاه تو مگه چه بوداینگونه منو محصور خودش کرده دیدی عاشق شدم منی که فکر نمی کردم به دام عشق  بیفتم  و اکنون  غرق  تمنای تو هستم با شماها عاشقان دمسازم اکنون عشقی که  تا آخر عمرم با من هست چه  ترکم کنه چه ترکم نکنه گرفتارش شدم بشنوید ای  سنگهای  بیابان بشنوید ای بادو باران با شما  همسازم اکنون از حالا دیگه اون آدم قبلی نیستم فقط به خاطر ترس از ترک عشق  همین پایان.


اگر دوست داری  لایتکوین رایگان بگیری از لینک زیر می توانی استفاده بکنید


https://free-litecoin.com/login?referer=689313

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.