فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

آلمان قدرت نمایی کرد

بزرگان فوتبال آلمان زمین عرصه را بر مجارستان تنگ کرد و با نتیجه 2 بر 0  برنده شد قبل از این بازی هم آلمان توانست اسکات لند را بانتیجه پرگل 5 بر 0 شکست دادهد یاران اسکاتلند حرفی برای گفتن نداشتند اسکات لند با ایران نیز در  جام باشگاهای  جهان بازی کرده بود که  آن بازی با نتیچه 1 بر 1  تمام شده بود گل ایران را ایرج زده بود ایرج دانایی فرد در آن بازی  غفور جهانی هم در جام  جهانی  بازی می کرد آلمان با این برد اولین تیمی بود که به  دور بعدی  باشگاهای جهان راه پیدا کرد بازیکنی که در آلمان خوش درخشید اسمش جمال موسیالا بود....

روح

از روح میترسم از بچگی میترسیدم چون وقتی بچه بودم یه روح دیدم  نصف شب در کنار  دریا که  به یک مادری  می گفت اون  بچه ای که  در  بعل داری  اون  رو  بده  به  من  مادر می گفت نمیدم  روح می گفت اون  بچه  منه  زود باش  بده  یک  باد ملایمی هم می  وزید و آسمان هم نیمه  مهتابی  بود و زوزه  شغال هم شنیده می شد یک جغد شوم سیاه رنگ هم بر روی یک شاخه  درختی  بود که  هیچ  برگی  نداشت مادر گفت نمیدم این بچه منه روح میگفت من شوهرتم مگه  منو نمیشناسی مادر بچه گفت اگر تو شوهر من هستی  چرا شکل اون نیستی  روح  به شکل  شوهرش درامد گفت حالا اون بچه رو بده به من زن وقتی میخواست بچه رو بده  شوهر  واقعیش که دید زنش در خونه نیست رفت کنار دریا آسمان رعدو برقی  زد و جغد  پرید اون زن گیج شده بود نمی دونست کدومشون  شوهرش هستند بیشتر از این یادم نمیاد این یک فیلم بود که  از  تلویزیون پخش  شده بود من از  اون روح  میترسم از همان  زمان با اینکه  میدونم فیلم بود اما همبیشه  فکر میکنم اون روح میاد ...