فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

4 تا سگ ناگهان به من حمله کردند و دورم کردند

4 تا سگ ناگهان به من حمله کردند و دورم کردند  اونی که از همه بزرگتر بود روبروم بود یکی  کاملا پشتم  و هر 4 تا  سگ   واق  واق می کردند غافلگیر شده بودم اون هم در  شهر ولی اون لحظه  خلوت بود در یکی  از  میدانهای  خیابانی که   ماشین هم ر فت آمد می کرد گفتم ای دادو بیداد  یه سگ هم زیاده  چه برسه به 4 تا  حالا من چیکار کنم اگر  فرار کنم منو راحت می گیرند اگر  وایسم  منو  راحتتر می خورند اما  سعی کردم  به سگها  نگاه  نکنم و زیر چشمی  نگاه  کنم  تصمیم گرفتم از جام  تکون نخورم اونا  همونجوری پشت سر هم داد و پارس می کردند گفتم اگر بترسم  ممکنه   بفهمن  زودتر حمله کنند پس از  40 ثانیه که سگها  پارس واق واق می کردند گفتم چند قدمی راه برم ببینم چی  میشه تا حرکت کردم  نزدیکتر شدند همونجا ثابت وایسادم بدون هیچ  حرکتی اونی که روبروم بود به آرامی  گفتم برو اونجا بشین اون رفت نشست بقیه هم رفتند و همه چیز  نرمال شد همین پایان.

کسب لایتکوین رایگان :

https://free-litecoin.com/login?referer=689313


Number of Referrals : 4

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.