فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

وقتی شنیدی میخوام بیام پیشت چیکار کردی...

وقتی شنیدی میخوام بیام پیشت چیکار کردی... راستش چشم به این در دوخته بودم و منتظر اومدنت بودم ماهها گذشت نیومدی  سالها گذشت نیومدی اما روزی که  شنیدم  واقعا میخوای بیای خونه تکونی کردم گفتم دیگه  از پیشم نرو دیگه قلبم رو نلرزون نمیدونم این دل از چی  درست شده همه وقت به فکر تو هست و همیشه میخواد با تو باشه هر چی به این دل میگم اون دیگه رفته  ممکنه دیگه  برنگرده میگه غصه نخور دنیا که اینجوری نمیمونه یه روزی هم به کام ما میشینه میگم ای دل پس کی چه وقتی  داری از دست میری فراموشش کن میگه نمیتونم اون دیگه  جزیی از بدنم شده مگه میشه وقتی 2 تا قلب یکی شدند فراموشش کرد آدم دل درد می گیره  سر درد می گیره بی اشتها میشه قدرت فکر کردن رو از دست میده یه پارچه آتش میشه  خواب به چشم آدم نمیاد میگم ای دل  مگه مجبور بودی با اون آشنا بشی میگه مگه دست خود آدمه  نیست باور کن لحظه ای ناگهانی میاد مثل هوا رو میمونه ابری میشه بارانی میشه گاهی وقتها هم آفتابی مشه نه میشه بی اون بود نه میشه با اون بود جون نیست فعلا نیست رفته حالا شنیدم میخواد بیاد خونه  تکونی کردم همین پایان. free  btc  



https://r.adbtc.top/1129600

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.