فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

دیشب خواب یک دست لطیف رو دیدم اما مزاحم بود

دیشب خواب یک دست لطیف رو دیدم اما مزاحم بود وقتی  حسابی  خوابم برد احساس کردم یک نفر زیر تخت یا  نزدیک پاهایم زیر تخت نشسته و با من شوخی می کنه  مثل همیه شبها  رفتم بخوابم  معمولا  تا خوابم میاد فوری  بدون  وقت تلف کردن  می رم  داخل  رختخواب  ملافه رو می ندازم  بعدش  اگر  دیدم هوا هم سردتره خوب  طبیعه که  یک پتو هم روی خودم میندازم  اصلا  عادت به  2  پتو  ندارم  مگر اینکه اتاق خوابم خیلی سرد باشه وقتی میرم  بخوابم  2  حالت داره  یا  فوری  خوابم میبره کمتر از 2  دقیقه یا  بیخواب میمونم که  معلوم نیست چقدر طول بکشه اما  معمولا بیشتر از 2 ساعت نیست که خوابم میبره اما بیشتر وقتها  زود خوابم میبره و کم خوابی ندارم وقتی خوابم برد نیمه های شب احساس کردم یکی  ملاقه رو از روی من  قسمت پاهام میکشه به سمت پاینتر و من دوباره ملافه رو می آوردم روی خودم اما  نمی دیدم کسی  اونجا نزدیک باشه و فکر می کردم حتما  اشتباه کردم و خواب دارم میبینم چند بار که ملافه رو از من کشید اینبار تصمیم گرفتم دستش رو بگیرم تا دستش رو آورد که دوباره ملافه رو بکشه با دست راستم دستش رو گرفتم دیدم یه دست لطیف هست خیلی لطیف و نرم اما یه کمی انگشتان دستش  درازتر بود تقریبا  یکسانتی از بقیه  دستها  درازتر نه چاق بود نه لاغر محکم گرفتم اون هم زور می زد دستش رو آزاد کنه گفتم فوری باید برق رو روشن کنم و این موجود خیالی رو باید بگیرم و گرفتمش کلید بالای سرم بود با اون یکی دست که آزاد بود به سمت کلید دراز کردم قبل از اینکه  لامپ روشن بشه احساس کردم اون دستی که گرفته بودم رفته توی  دستم و رفتنش رو کاملا احساس کردم لامپ رو روشن کردم فوری دستم رو نگاه کردم  دیدم  علامتهایی روی  دستم هست مثل  مثلا  راه رفتن در برف که  علایم کفش  اونجا میمونه فهمیدم که اصلا  دستی رو نگرفتم چون با دست چپم روی  قسمت دست دیگه  فشار آورده بودم  و در خواب  هم متوجه نبودم که  داره  راه  ارتباط خون بسته میشه  اون دست می اومد که  منو  نجات بده یعنی بیدار بشم که شدم واسه همین نترسیدم چون اون ناجی من شده بودهمین پایان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.