فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

کاش میشد تو رو همین امروز پیدات کنم

کاش میشد تو رو بوس کرد کاش میتونستم قلبم رو به تو تقدیم کنم و به تو بگم عشق آتشین مرا بپذیر وقتی در خوابم میای  بغلت میکنم میبوسمت و اون همه لذت رو میبینم وقتی  در بیداریم بیای اوه خدای من تو چه چیزی خلق کردی که هر لحظه تمام لحظات آدم فقط بفکر اونه لذتهایی که خدا در درون انسانت گذاشتی تا یکدگر رو دوست داشته باشند و به هم عشق  بورزند نمیتونم کنترل قلبم رو بدستم بگیرم وقتی احساس میکنم اون هست همین نزدیکی  های من هست اما نمیدونم اون کیه نمیشناسمش ندیدمش اما میدونم هست آخه بوی اون رو حس میکنم  میدونم اگر یه بار منو با ماشین کادیلاک ببینی خودت میای  به طرفم اما حیف که  نه کادیلاک دارم نه شورلت کاش میشد تو مال من بودی همین پایان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.