فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

امروز نمیتونم بخندم شاید فردا بخندم

لبهام برای خنده باز نمیشه اما چشمام دوست دارند گریه کنند شاید به گریه کردن عادت کردند و خندیدن یادم رفته دلم میخواد ساعتها به یکجا خیره بشم چون به خیره شدن هم عادت کرده یعنی در زمان  دنبال روزهای  قشنگ می گردند روز قشنگی هم آیا هست اگر هست نشانی و آدرسش کجاست میگن دوران بچگی یکی از زیباترین لحظات هست که حتی در سنین بالا هم دنبال  همان دوران بچگی  هستند کجاست مادر کجاست آن  گهواره من اما چقدر زود تموم میشه چون بد یا خوب در دوران بچگی  یک شکل هستند اما در سن بالای  30 سال  مگه میشه با یک توپ فوتبال یا با یه عروسک شاد بود هر چند عشق میتونه اما عشق هم ابدی نیست و آدم رو در  تنهاترین لحظات دقیقا زمانی که آدم به اون بیشتر نیاز داره ترک میکنه چون این دست آدم نیست رسم روزگاره مگه میشه  ترک وظن کرد توی غربت عمری رو سر کرد من که میدونم تنها میمونم من که میدونم تنها میمیرم کاش بدونم از کدوم جاده میای  تا بسینم لحظه ها به انتظار  فانوس  راهت بشم   همینه میخوام تنهای تنها واسه دلم بخونم یه تنهایی یه خلوت یه سایبون یه نمیکت نفس از تن بریدم به آرامش رسیدم  همین پایان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.