فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

نباشی دلتنگم

باشی خوشحالم در هر کجا در هر زمان فقط با تو به آرامش می رسم وقتی دنیا بوجود اومد 2 نفر به این دنیا شگفتی دادند یکی تو یکی من تو اسمت آدم شد من اسمم حوا شد و پس از آن دلواپسی و شادی  دنیا را فرا گرفت و چه ستاره هایی که درخشیدند در آسمان شب و چه آفتابی طلوع کرد در روز من شدم روز تو شدی شب ما شدیم دنیا از ما باریدن شروع کرد و از تو نور گرما تابید ما دنیا رو با میلیاردها انسان شروع کردیم اسمش شد هستی پس از ما نیستی آمد اما تو من اگر نباشیو هیچی معنی نداره با یه بوسه بر گونه من همه چیز قشنگ شد و با یک جدایی تمام دنیا تاریک شد عاشقی از ما شروع شد و جدایی راه دلتنگی را بوجود آفرید ما با هم شروع کردیم با هم تمام کنیم این راه زندگی را ....  https://get.cryptobrowser.site/en/5190152

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.