فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

اینجور با من حرف نزن

میگی رقص کن چقدر برقصم برات یکساعت 2 ساعت کافیه اشاره کنی تا بیام پیشت تا یکی به من زنگ میزنه میگی کی بود کی هست تو چرا شکاکی من عشق تو هستم اینقدر منو آزار نده میرم از پیشت تا از دستم رها بشی میخوام برای دل خودم بخونم بزن تار که دلم از دنیا گرفته وقتی ماه در میاد به خودم میگم ماه در اومده که آسمان رو صاف کنه  من که به تو گفتم عاشقم نکن دیوونه میشم  در راه زندگی عشق دل من پر خونه  این همه زیبایی عشق  برای من چرا جهنمه میگی یه امشب شب عشقه همین امشب رو داریم هر بار نگاهت میکنم یعنی  دلم برایت تنگ شده  یعنی  باورم نمیشه  تو برای منی اما  چرا این همه رنجم میدی با اینکه  دلم مهربونه اما  فقط نامهربونی میبینه بیا که من هنوز یارتم فدات شم دارم با این همه نامهربونیت میمیرم اما حالیت نیست بزار دستت رو توی دستم تا بتونیم با هم ادامه بدیم بیا با هم جاوادان ترین عشق گیتی جهان رو بسازیم بزرگتر از هر عشقی از بدو خلقت باشیم نگاه کن حال و احوالمو چقدر آرزو در سینه داشتم هنوزم اگر بیای باز هم میتونیم ددای درد هم باشیم  دلم میخواد ببوسمت اگر هنوزم ماه داری در آسمون دلت اون ماه رو من به تو دادم یادگاری اما من بعد از تو دیگه من یاری ندارم تنهاترین آدم روی  زمین میشم از من عاشقتر نمیکنی پیدا ...  https://get.cryptobrowser.site/en/5190152

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.