فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

هرگز از نزدیک سگی دیگه رد نمیشم

هرگز از نزدیک سگی دیگه رد نمیشم  هزار بار در طول عمرم از کنارشان رد شدم اتفاقی نیفتاد حتی از کنار 5 سگ اما  حادثه خبر نمی کنه و هر لحظه در کمین هست فکرشو نمی کردم اینبار نوبت منه که گازم بگیرن یک روز مثل همه روزها از خانه خارج شدم برای خریدن فاصله بازار مرکز خرید تا منزل زیاد نیست گفتم هم قدمی می زنم هم هوایی تازه می کنم اما از کجا می دانستم که امروز قراره چه بلایی سرم بیاد بله همان سگهای به ظاهر مهربان که دم هم تکون میدادند و بارها هم ایستادم تماشاشون می کردم این بار فرق می کرد یک سگ در کناری نشسته بود و سگی دیگر در حال قدم زدن بود ماشین ها هم می رفتند می آمدند و آدمها هم همچنین وقتی به سگ نزدیک شدم سگ اولی از کنارم رد شد و هیچ کاری هم به من نداشت سگ دومی  ناگهان مانند یک ببر حمله کرد و دندانهای تیزش را به پاهام زد  وحشتناک بود هیچ کاری از دستم ساخته نبود ولی شانس آوردم گازم نگرفت فقط دندانهایش را به پایم زد این ماجرا تمام نشد چند روز بعد 4 تا سگ دورم کردند و پارس می کردند چند لحظه ایستادم سپس قدم زدم دوباره به طرفم اومدند نزدیکتر شدند شانس آوردم فقط با پارس کردن بعدش دور شدند  چند روز بعد یک سگ بزرگ که صاحب هم داشت دیدم به یکی حمله کرد پس از اون به طرف من حمله کرد اینبار هم فقط  پارس می کرد اما هر لحظه ممکن بود حمله کنه ...  https://get.cryptobrowser.site/en/5190152

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.