فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

ما هر 2 در یک خطیم اما گریزیونیم از همدیگر حالا تو بزن تا من برقصم..

هر 2 تامون یکی هستیم اما تو کجا و من کجا از من سوال میکنی یادته یه زمانی عاشقم بودی در جوابت گفتم کاش تو هم عاشقم بودی  تو در جوابم گفتی  مگه  عاشقت نیستم این جواب یعنی نیستی چون اگر بودی  در یک کلمه در یک جمله یا در یک حرف میگفتم منم عاشقتم وقتی همدیگر رو میبینیم تو پس از چند دقیقه میل  فرار و رفتن از من داری  در حالی که تا منو میبینی میگی  دلم برایت تنگ شده اون دلت رو گشاد کن نمیخواد تنگ بشه میگی کار داری باید بری بعدش میبینم جلوی چشمام میری با یکی دیگه و بیشتر از من با ون وقت میگذرانی و به من هم پشت میکنی البته من هم اونقدر دیگه مثل قدیما کوسخول نیستم که حرفتو باور کنم و الکی میگم آره تو راست میگی خوب منم میرم  دنبال یکی دیگه  چی اون منن بخواد چی  نخواد مهم خودم هستم که اونو بخوام من که نمیتونم هر کی رو وادار کنم دوستم داشته باشه  دم  غنیمت هست اون هم نشد یکی دیگه دنیا همینجوریه بعضی وقتها ارور میده این که دست من نیست دست روزگاره دنیا رو اینجوری نوشتند من تو رو میخوام  تو  اونو میخوای اون منو میخواد این دور تا دنیا دنیاست ادامه  داره بنظرم جالب هم هست چون ادم یه جا با یکی بمونه آخرش خسته میشه و  ذات انسان  تنوع  طلبیه اگر هم میگه عاشقتم میمرم برای تو به خاطر اینه که بهتر از تو پیدا نکرده اگر پیدا کنه با اینکه تو رو هم دوست داره  ولی بدش نمیاد یه ناخنک هم به اون بزنه حال تو بزن تا من برقصم....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.