فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

خوابیدم خواب میدیدم خواب آلمان رو دیدم

از بچگی همیشه دوست داشتم شوماخر رو ببیم شوماخر رو کسی الان نمیشناسه و شاید هم بشناسند اون یک راننده بود و خواهرش هم خواننده بود ولی شو همیشه در  مسابقات  گالی اول می شد این مسابقات در همه کشورهای جهان انجام میشه به غیر از چند کشور چند سال پیش هم در بحرین انجام شد ولی  شوماخر در یک تصادف آسیب دید یعنی با ماشین خودش با سرعت رانندگی میکنه و بیشتر وقتها هم اول میشه این شو با اون شوماخر بازیکن فوتبال  فرق میکنه بین تفاوت با فرق چیه تفاوت با ت شروع میشه و فرق با ف اما خوابم در آلمان چی بود خواب دیدم رفتم باغ وحش یک ببر بنگال رو دیدم دندانهای بزرگ و قشنگی داشت وقتی خواب یدم خواب همون ببر بنگال رو دیدم میخواست به دختر 17 ساله حمله کنه که فوری خودم رو مثل  تارزان سپر بلا کردم  ببر هم تمام دندانش رو فرو کرد در قفسه سینه ام همانجوری مخکم ببر رو بغل کردم تا خفه بشه گفتم اگر  دندانهاش  بیاد بیرون خونریزی میکنم میمیرم اما در هر صورت  هر 2 تامون مردیم وقتب بیدار شدم همون قسمت  شدید درد میکرد اما خیلی فوری خوب شد از ترس  دوباره  اینوری خوابیدم و یعدش همین دیگه پایان برنامه خردسالان...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.