فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

دندونهای تیزش رو دیدم امروز یک سگ به من حمله کرد

دندونهای تیزش رو دیدم امروز یک سگ به من حمله کرد چند روز پیش داشتم در خیابان می رفتم دیدم یه سگ به یه سگ دیگه در خیابان شهر حمله کرد و اونو واقعا گاز گرفت در چند قدمی من بود یکطرف دیگه سگ نیز زخمی بود که احتمالا در روزهای  قبلی گاز گرفته بودند چون پوستش کنده شده بود 3 روز پیش از کنار =ند سگ رد شدم  نگاههایی کردند اما  حمله نکردند امروز نگاهم کردند سعی کردم نگاه نکنم یکی  از کنارم رد شد ولی حمله نکرد فقط خیلی نگاه می کرد سگ دومی بزرگتر و خشنتر بود ناگهان به طرفم اومد . دندو.نهاشو دیدم روی ساق پام سایده شد یک ماه قبل 4 سگ دورم کردند و 2 بار  منو محاصره کردند که با خوش شانسی گازم نگرفتند بیشتر وقتها تا سگ میبینم میرم اونور خیابون به نظر میاد واقعا راست میگن  حادثه خبر نمی کنه دیگه  نزدیکشون نمیشم حتی اگر بدونم بی آزارند با اینکه سگ رو خیلی دوست دارم اما  معلوم نیست اینا  سگن یا  زامبی..شاید هم گرسنه هستند ادم نمیدونه که بهترین حالت  نزدیک نشدنه تجربه شما چیه  چیکار کردین جون سالم به در بردین آیا  خدای نکرده پیش اومد حمله کنه.... ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.