فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

همسایه مون میگه تنها میری تنها میای

به همسایه گفتم آدم بیکار از کجا بیدا کنم بگم با من بیا اگر آدم بیکار باشه یعنی پولی در جیبش نیست و اون جیب منو نگاه میکنه که براش خرج کنم اگر هم جبیبش پر پول باشه و ثروتمند باشه که اصلا کاری به کار من نداره و خودش هزار جور تفریح و سرگرمی داره همیشه هم مست هست دنیا بکام اون می چرخه اگر با این حرف میخوای دوستی برای خودت بیدا کنی من نمیتونم با تو دوست بشم چون یه جورایی فنر بازی در میاری و در کل  ادم احساس راحتی و امنیت با تو نمی کنه برای تو هم که فرقی نمی کنه با کی حرف بزنی با کی بشینی فقط میخوای روزت یه جورایی شب بشه اما وقتی کسی حال تو رو نداشته باشه  تو هم احساس تنهایی میکنی  باید خبر بدی خبر بگیری همینجوری نیست فقط بشنوی هر حرفی هم که بزنی تا  اون طرف گوش کنه  پول باید بدی مجانی  کسی دیگه حرف کسی رو گوش نمیکنه چون وقت گرانبهاست اما برسم به حودم تا آدم دلخواه خودمو پیدا نکنم  تنهایی بیشتر به من لذت میده همیشه 4 تا آدم بیکار هست که بخواد آدم خودشو به اونا وصل کنه اما  فکر دور شدن از اونا رو هم باید کرد چون بعدش میگن  معلوم نیست چی شده دیگه مارو تحویل نمیگیره هر کسی آدم خودشو میخواد از قدیم گفنتند کبوتر با کبوتر باز با باز کند جنس با همجنس  بازی پروواز حالا مهربونتر بشین شاید اونی که اونجاست و داره نگاهت میکنه بیاد پیشت بشینه ای  پیرمرد 70 ساله بازیگوش وقتی تنها میشینم یه جایی یه تنهای دیگه مثل من که منو میخواد میاد پیشم میشینه اگر من هم اونو بخوام با هم دوست میشیم اما اگر نخواد در کمتر از 2  دقیقه  الکی ساعتمو نگاه میکنم میرم  قدمی میزنم یه جای  دیگه میشینم تا  اون آدم کیس مورد علاقه ام بیاد پیشم بشینه بعدش خسته نشدی همیشهع آدمهای  تکراری رو میبینی  من از تنهایی خوشم میاد چون  هر بار این شانس رو دارم با یه ادم جدید آشنا بشم ولی تو 10 سال هم که بشه چون 2 نفر 4 نفر و همیشه هم با همینها هستی همیشه همین حالتی هست که هستی  تنها بشینی یه خوبیه بزرگ داره یکی میاد پیشت آشنا میشی جون اون نفر تو رو زیر نظر داره و از تو خوشش اومده میاد کنارت میشینه... .... ........

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.