فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

تو خواب و تو بیداری ناگهان تو غریبه شدی مثل هاردی که پاک شده باشه

من آمده ام حضرت آدم اگر تو رو می دید دیگه  حوا رو نمی خواست غریب آشنا دوستت دارم بیا منو با خود ببر به شهر آشنا   نکن گریه و زاری چه فایده کمی عاشق مگه حوصله داری اگر بدنمان در بیداری نرمال شاد باشه خوابهای قشنگ میبینیم اگر نرمال نباشه خوابهای  ترسناک میبینیم اگر در بیداری خوب زندگی کنیم حتی در خواب میبینیک که در حال پرواز بر فراز ابرها در سرزمینهای  سرسبز و ناشناخته هستیم یکطرف  دریای  صاف ابی  رنگ یک  طرف  کوههای  سر به فلک کسیده قشنگ میبینیم  و حتی آواز می خوانیم به زبان الگلیسی با اینکه انگلیسی بلد نیستیم اگر این خوابهای قشنگ رویایی واقعی بشه رویایی تر از رویا میشیم میریم تا کهکشانها تا ستاره های  دور دست اما ایا خواب زندگیست یا بیداری معلوم نیست دیشب تو کجا بودی من خواب تو را دیدم بین همه گلها از شاخه تو را چیدم  اون شاخ گل ناز رو بویدم و بوسیدم تو خواب رویای من قشنگ و زیبا بودی  فرشته جان من عزیز دلها بودی تو نگاه کن دلمو دل من بازیچه راهته هنوز دل پریشونه واست دل پریشون که نداره شب و روز حضرت آدم اگر تو رو می دید دیگه  دنیا رو نمی خواست اون 2 تا چشم سیات جادو می کردند دیگه دنیارو نمی خواست از گل سرخ لبانت می طراود عطرو بوسه میدهد بر دیدگانم چه زیبایی ای گل سرخ  قشنگم شادی ها از تو می بارد به  دنیایم  هر چی که میبینیم هر چیزی که می شنویم در خوابمان اثر میزاره نه بابا جون زن بابا ........
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.