فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

من و مادام

من و مادام با هم حرفها داریم گفتنی های زیاد داریم ماداالعمر دنبال مادامم اما مادام منو نمیخواد به مادام مالشعیر میدم بخوره شاید دلش به رحم بیاد منو دوست داشته باشه اما مادام نمیگیره بخوره میگه تو چرا دنبال منی این همه آدم هستند برو دنبال اونا میگم مثلا کی میگه مونا  خیلی خوبه قشنگ هم هست اما میگم مادام تو رو میخوام اونا زشتند تو مثل مرغی و من مرغها رو دوست دارم مونا خشن هست و قیاف اش مردانه هست و مونا پرورش ندام کار میکنه بدنش  نرم نیست  سفته مثل آهن تو خوس خوس منی بیا با من عقدت میکنم اسمتو عوض میکنم میزارم نیلوفر مادام میگه ما به هم نمی رسیم من اسمم رو دوست دارم همیشه کتی بودم و کتی خواهم موند تو هم همیشه  جواد خواهی بود برو با مریم یا نیلوفری پیدا کن گفتم باشه حالا که منو نمیخوای میرم دنبال نیلو میگم نیلو منو دوست داری  نیلو  فوری میگه  بله ه ه بلهههههههه گفتم اوه چقدر زود بله گفت نیلو گفت به شرطی با تو ازدواج میکنم که عاشقم باشی آیا تو عاشقم هستی  جواد چند کلاس داری سواد میگم عاشقت که نیست من مادام رو میخوام نیلو میگه مادام دیگه کیه خارجیه گفتم آره آجر پاره گفت پس چرا دنبال من اومدی  میگم مجبورم مری گفت برو یه نیلو یا یکی مثل نیلو پیدا کن تو رو پیدا کردم نه نه نه زن تو نمیشم تو اگر با مد ازدواج کنی همیشه  به عشق ماری منو بوس میکنی من زن تو نمیشم چرا نمیشی چرا نمیشی ....من فقط مری رو میخوام اما مری منو نمیخواد ....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.