فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

چرا هر وقت به تو نیاز دارم پیدات نیست ستاره سهیل میشی در آسمان

چرا هر وقت به تو نیاز دارم پیدات نیست ستاره سهیل میشی در آسمان فقط بگو چرا هر زمانی که تو به من نیاز داری پیدات میشه نمیتونم واقعا نمیتونم تو رو همصدام  بدونم  تو یه روز دردی  یه روز خوب مثل مهره  بر رو  شطرنج  اگر اشتباه  میگم خوب بگو بدونم وقتی  منو میخوای  لحظه به لحظه  ثانیه به ثانیه از پشت از جلو  از بالا از پایین از دور از نزدیک همیشه  منو میخوای  دوربرم هستی تو رو میبینم اما  نشد یکبار فقط یکبار  من تو رو بخوام تو پیشم باشی هزاران بار هم اگر بخوام  نمیتونم پیدات کنم بعضی  وقتها  احساس میکنم تو منو میبینی اما  خودتو از من پنهان میکنی تا تو رو نبینم چون اون لحظه تو به من نیاز  نداری راستش رو بگو با دیگرانی اگر هستی  باش به من مربوط نیست اگر شخصیطت این شکلی باشه که با من هستی اما  نیستی  نمیشه  عوض کرد این  شخصیت توست برو با دیگران خوش باش که شاید یکی بهتر از تو منتظرمه کسی که منو میخواد منم اونو میخوام اما همدیگرو پیدا  نمی کنیم تو دوست خوبی نیستی همیشه میگی  مرد میخوام دست دوستی بده با اون رو راستم اما  نیستی  برو برو کلک  حقه تو رو شناختم تا یه دوست جدید پیدا میکنی همه  دوستانت رو فراموش میکنی دل کوچولو دل دیوونه دیگه نرو از خونه  پشسمون میشی پریشون میشی دوستی یکطرفه به درد نمیخوره  اما فوتبالت خوبه در فوتبال تو ستاره میشی اما  در نگهداری دوست  نه نمیتونی   اول برو آیین دوستیابی رو بخون  از  دیل کارنگی ....
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.