فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

بیا تو وای

بیا تو وای ستاره آسمونم باش بگو هنوز مال منی  عشق منی یا نه شب بلند دل من در تب و تابه وای  لحظه هام در شب در حسرت خوابه بیا  شیرین  زبونم باش مهربون من بیا تو همزبونم باش  بیا  بلای جون من باش آخه من بلایی مثل تو رو دوست دارم بیا تا همه لحظه ها رو با هم باشیم  دنبال چی می گردی نگرد کسی که تو رو میخواد منم عزیزم  نکنه  دلت  مال  دیگری باشه  هر نگاه  گرمت  امید به فردام بود دیدنت  مثل  سراب شده آخه عشقت عزیزم  هنوز  توی رگ  و خون و جونم هست  بگو هنوز مال منی  یا نه  نکنه   خدا نکرده  نکنی یادم  نکنه  عزیزم  زچشمت افتادم...بیا تو وای
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.