فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

بزرگترین نیازم این است که بگی دوستت دارم نیازم بوس

بزرگترین نیازم این است که بگی دوستت دارم نیازم دیدن هر روز و هر شب تو هست تو خیلی بزرگی مثل رعد و برق آسمان که ناگهان باران تندی میباره  ولی من همونم که که اگر بی تو باشم  جون میکنم نیازم هر لحظه هر ثانیه با تو بودن هست تو مثل شوق رها کردن یک بادبادکی  تو همیشه مثل یک قصه پر از حادثه ای تو مثل شادی خاک کردن یک عروسکی تو مثل وسوسه یک شاپرکی من نیازم در زندگی  در هر جا فقط و فقط با تو بودنه تو همونی که در رویاهام در خواب می دیدم تو اونی  خودتی  از رویاهام اومدی به دنیای  واقعی  من  تو  قشنگی  خیلی قشنگ  مثل شکلهایی که ابرها میسازند قشنگترین گلها  در کنار تو هیچی  نیستند اگر  بدونند تو اینجایی پیش من میان  میبرند تو رو  من نیازم  تو رو هر روز دیدنه...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.