فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

وقتی به آسمان نگاه می کنم

وقتی به آسمان نگاه می کنم میبینم تغیری نکرده همانی هست که در زمان بچگی ام بوده  وقتی به کوه نگاه می کنم میبینم  تغیر نکرده همانی هست که در زمان  نوجوانی ام بوده وقتی به دریا نگاه می کنم میبینم تغیری نکرده و همان دریا است همانی که در دوران بجگی  دیده بودم  وقتی به ماه نگاه میکنم میبینم ماه همان هست که در زمان بچگی  دیده بودم وقتی به  ستاره های آسمان نگاه میکنم همان هست که  در دوران  گذشته میدیدم آفتاب هم همان هست شاید یزرگ هستند و دست کسی به آنها نمی رسد تغیر کنند اما همه چیز تغیر کرده چون به بزرگی اونها نبودن اما تو تغیر نکردی چون تو هم بزرگی  تو عشق هستی همانی هستی که از روز اول  دیده بودم براستی چرا هر چیز که  بزرگ  هست  ثابتند و تغیر نمی کنند زیبایی و بزرگی  نیاز به تغیر نیست و تو هم بزرگز و بی نیاز من نیازم تو رو هر روز دیدنه از لبت دوستت دارم شنیدنه تو بزرگی مثل اون لحظه که بارون میزنه اگر ابرهای  بهاری  بدونن تو اونجایی برای  بردن  تو  با  اسب بالدار می تازند.....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.