فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

امشب چرا خوابم نمیاد

امشب چرا خوابم نمیاد اصلا کی ساعت 12 شب شد بعضی وقتها اینجور پیش میاد امشب هم یکی از اون شبهاست که نمیدونم کی  میخوابم یعنی  ممکنه جدایی از اونی که  دوستش  داشتم باشه ولی من که  زیاد  به فکر اون نبودم آیا همون  چند  لحظه ای که  به  فکرش  افتادم باعث بیخوابی  داره میشه شاید فکر میکنم اون هم  بیداره نه نه نه امکان نداره اون  دوستم  نداره اگر  دوستم داشت که به این  راحتی  ولم  نمی کرد میروم  دور از تو با  دنیای خود  خلوت کنم آخر باید من به این  بیگانگی  عادت کنم  عادت کنم عادت  کنم شورو  حالی  دارم امشب وای چه حالی  دارم امشب شاید این بیداری  دلیل  دیگری  داره شاید هم نه اون  داره  سیگنال میفرسته میگه من بیدارم  آیا تو هم  بیداری نمیخوام  د.باره  اون  عشق رو  زنده  کنم  تا  زمانی که اون درکم کنه نمیشه اینجوری یا اونجوری که تو میخوای  ادامه  داد ما  برای هم ساخته نشدیم تو بخواب به فکر من نباش بخواب عزیزم بخواب من به این تنهایی عادت کردم اما تو رو نمی دونم شاید هم تو خوابیدی  و خواب 7 پادشاه رو میبینی بخواب خوابهای  قشنگ  ببینی و شاید آخر هر عشق  جدایی هست ....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.