فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

یادته

یادته  یادته هر جای دنیا که دلت میخواست  مثل  پرنده ها  پر می زدی  می  رفتی  یادته لبهات همیشه خندون بود یادته قدت مثل  فواره ها بلند بود یادته هر روز صبح  به یه  امید تازه ای از زندگی  بیدار می شدی یادته شب روزت همیشه  در همه جا  آفتابی و مهتابی بود یادته شبها چه در خونه ات جه در خیابونهات همه چراغانی بود یادته بچه بودی مامان  و بابات هر شب برات  قصه می گفتند یادته از لولو می ترسیدی اما  اون  لولو رو  دوست داشتی چون نمی زاشت کارهای  بد بکنی  به  آتیش دست  بزنی یادته تا می گفتی  خدایا  منو به اون  برسون  ناگهان  در دلت  نور امیدی  روشن می شد یادته همه رو با هم در یک روز  با  همه  خوشهی هایش  سوزوندی  منو هم با  خودت  سوزندی  یادته باغ  حیاط خونه ما  چقدر پر گل بود یادته حوض خونه مون پر آب بود یادته قهرمان زندگیت بابات بود یادته تا می گفتی خاله جون  تو رو بغل می کرد غرق بوسه ات می کرد یادته تا  مهمانی می رفتی فسنجان قرمه سبزی خورشت قیمه باقلا خوروشت زیتون یادته یه جورایی خیلی خوب بود یادته به امید  اول شدن در کنکور چقدر  درس میخوندی  یادته همیشه با هم آواز میخوندیم حالا باید  تنها  بخونی یادته  تا  یه  لباس  تازه میخریدی  چند دور به دوره خودت میچرخیدی یادته همیشه  میگفتی  فردا که بیاد منم میشم مثل  اون یادته چقدر خوب بود  مگه نبود  مگه نبود یادته یکی بود یکی نیود مگه نبود مگه نبود  همه رو سوزندی حالا  بسوز بسوز بسوز بسوز من و تو در سیاهچاله ایم بیا دوباره عاشق هم بشیم و با هم بمونیم  در کنار هم تا ابد بخوابیم دیگه از هم جدا نسیم این بازی  جدایی رو  تموم کنیم و به هم برسیم قلبهامونو به هم نزدیک کنیم شاید هنوز  قطره ای  از  اقیانوس عشق  در دل من و تو مونده باشه بیا با هم  سوار قایق چوبی بشیم بریم تو اگر با من باشی همه چیز دوباره مثل  همون روزا میشه الان هر 2 تامون عاشق  شکست خورده از عشقیم بیا کوله باری از خستگی را از تن هم  بیرون بیاریم  این همه  عزیزم از این شاخه به اون  شاخه نپر  تمام  آدمها هم اگر به تو بگن  دوستت دارم  هیچکسی مثل من برای تو نمیشه  میدونم یه روز بر می گردی  اما  می ترسم  زمانی بیای که  دیگه خیلی  دیر شده و دست من  در دست  یکی  دیگه هست آخه  دل من  نمیتونه تا آخر عمرم  تنها  بمونه  نمیگم  بدون تو  نمی خندم  نمیگم  بدون تو  نمی تونم ادامه  بدم  اما  میگم  کاش تو  با من  بودی  به جای  اینی که  کنارمه  و هیج  احساسی به این ندارم من اول روز آشنایی گفتم  فقط تو.... .......

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.