فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

کلیک کنید عشقی که ابراز نشود، عشق نیست......

کلیک کنید  هنوز نمیدونم چرا به نوشته های  چرت و پرت که هیچ  ارزش  خواندن و  نوشتن هم  نداره مردم دوست دارند کلیک کنند  مثلا  همین  مطلب همین پستی که  در اینترنت گذاشتم  وقتی  تعداد  کلیک ها را  نگاه  می کنم تعجب می کنم مثلا فرض کنیم  اگر از  مطالب آموزنده یزارم  کمتر کلیک می کنند مثل این جمله که از شکسپیر هست: گوش­هایت را به همه بسپار اما صدایت را به عده‌ای معدود! .....هر که سرگیجه دارد، فکر می‌­کند دنیا دور خودش می­‌چرخد. تردیدها به ما خیانت می‌کنند، ما را از تلاش به دور می‌سازند جمله ای هم از کوروش: من کورش هخامنشی فرمان دارم که بر مردمان ملال نرود که ملال مردمان ملال من است و شادمانی مردمان شادمانی من.بگذارید هر کس به ایین خویش باشد.زنان را گرامی بدارید.فرودستان را در یابیدو هر کس به تکلم قبیله خویش سخن گوید.گسستن زنجیرها ارزوی من است.ما شب و شقاوت را خواهیم زدود و زندگی را ستایش خواهیم کرد.تا هست سرزمین من اسمانی باد.........

.....


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.