فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

چگونه در زندگی موفق شدی؟ همیشه از نیمکره سمت چپ مغزم استفاده کردم poocoin

چگونه در زندگی موفق شدی؟ چگونه در زندگی موفق شدی؟ همیشه از نیمکره سمت چپ مغزم استفاده کردم poocoin  همیشه از نیمکره سمت چپ مغزم استفاده کردم فقط برای  غذا خوردن  و حرف زدن از قسمت  سمت راست مغزم استفاده کردم  دلیلش اینه که  سمت راست مغزم را از مادرم  ارث بردم اما سمت چپ از پدرم و چون پدرم یکی از دانشمندان  دوران عصر خودش بود طبیعیه که من هم اگر  فقط یک سوم اون رو به ارث برده باشم با  هاوکینگ مساوی هستم فقط تنها فرقی که داره هاوکینگ در امریکا دنیا امد من در اینجا در 2 هزار کیلومتری یکمی دورتر از سیدنی  دنیا  امدم و اگر فقط 1000 کیلومتر از  طرف شمال به انطرف دنیا  می امدم  در استانبول دنیا می امدم ماهی خیلی دوست دارم و همه می دونند که ماهی یکبار میشه ماهی را خورد پر از ویتامین هست ارز دیجیتال مورد علاقه ام  ارزها و سکه های جدید هست که ارزان هستند بیتکوین  گران هست و نمیشه  خرید اما پوکوین را میشه خرید چون اینده دار هست  poocoin

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.