فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

روزی که دوستم مرد وقتی شنیدم ناگهان دلم براش تنگ شد

روزی که دوستم مرد وقتی شنیدم ناگهان دلم براش تنگ شد یاد روزهایی افتادم که با هم بودیم 3 سال بود که اونو ندیده بودم تا اینکه یک دوست دیگه گفت اون ناراحتی  قلبی داشت و فوت کرد خیلی دوست خوبی بود و همیشه به همه از هر لحاظ فکری  مادی کمک میکرد اون از اینترنت چیزی نمی دونست یک گوشی کوچک داشت و فوق العاده خوب بود اگر یکی یک بار یک قولی می داد اما  عملی نمی کرد  با اون قهر می کرد و می گفت من با کسی که  خودش رو دوستار من میدونه اما  دروغ میگه دیگه کاری با اون نداشت حالا اون دوست هزار بار هم می گفت یک فرصت  دیگه  بده جبران می کنم می گفت  دروغ میگی  یکبار که  دروغ گفتی پس  هزار بار هم میگی اون از این دنیا رفت تا همه حسرت و کمبود نداشتن اون رو با  تمام  وجود حس کنند  .....
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.