فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

توی یاد ما خاطره ها میمونن شاید که قسمت همینه کسی چی میدونه

توی یاد ما  خاطره ها میمونن شاید که قسمت همینه  کسی  چی میدونه ارامش  2 گیتی در این 2 حرف است  با  دوستان  مروت با دشمنان مدارا اگر در جهان هیچ چیز برای  انگیزه  زندگی  نباشه حداقل یک چیز هست که برای  همه  ادمها  یا  بیشترشون  هست و ان  پول و ثروت هم نمی خواهد فقط  یک قلب  برای  عاشق  شدن چون  شنیده ایم که اگر  همه  دنیا را در دست  راست من  قرار دهید و  در دست  چپ من  عشق  را قرار دهید  من عشق را انخاب می کنم وقتی یک عشق  ادم رو ترک می کنه  تازه می فهمه  که  اون  عشق  ضامن  سلامتی  اون بود و حتی  عشق  می تونه  باعث  ثروتمندی و پولدار شدن هم بشه  اما  با پول  زیاد نمیشه  عشق رو خرید اما میشه  لذت برد  چون  با پول  خیلی ها بدون  عشق  با ادم  دوست میشن اما این کجا و ان  کجا....هر شب دعا می کردم  تو رو تنها  ببینم که به تو بگم  ارزومه  بشی تو همنشینم یه روز که  تو رو تنها دیدم گفتم دوستت دارم  عاشقتم اما  یه روز که  دیدم  با  دیگری  نشستی  گفتم تو هم خدایا  دل مرا  بشکستی...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.