فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

کوه به کوه نمیرسه لاس وگاس 2 سوی عشق در انتظار شب در خیابان ..

 عشقی که  توی  قلبها بمونه  اما  پیدا  نمیشه هر کسی  به  شوق  عشقی  صبح از خواب بیدار میشه  اما اونی که  همیشه  بمونه  پیدا  نمیشه  خدای  اسمونها خدای  کهکشانها چرا لاسوگاس؟  همین یاهو یا همین گوگل یه جورایی اسمشون حالت ایرانی داره مثلا ما میگیم این همه  لاس نزن با من یا میگیم یا هو یا هو یاهو و گوگل هم  گوگلش یه جورایی گوگولی مگولی خودمونه یکی از دور منو صدا میزد من تنها  در این خیابان  دور از همه کس  دور از همه چیز رفتم به  سوی صدا نزدیک شدم دیدم یکی دستشو  گذاشت  روی  دوشم  دیدم خیلی اشناست خوب که  نگاه کردم  نزدیک بود از خوشحالی پرواز کنم اون همونی بود که سالها پیش از دست  داده بودم  حالا اون در این شهر غریب و ناشنا  پیش من بود کوه به کوه نمیرسه ادم به ادم میرسه همینه اون عشق  گمشده ام بود منو دید  پس از سالها  شناخت با هم  رفتیم هتل  اسم هتل  هتل زندگی بود ما با هم رفتیم داخل هتل  2  عشق 2 پرنده 2 نفس 2 همدم به هم رسیدیم و ....
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.