فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

دیشب خواب دیدم رفتم دوچرخه صواری

دیشب خواب دیدم رفتم دوچرخه صواری  من از دوچرخه صواری خیلی خوشم میاد از بچگی  همیشه ارزو داشتم یک  دوچرخه بخرم تا اینکه این ارزوی من با معدل  خوب 14 و نشان دادن اون به پدرام که پدر بسیار مودب و مهربانی بود به  ارزویم رصیدم و پدرم یک دوچرخه نو تازه برایم خرید. در همان روز اول دوچرخه صواری پدرم گفت این ماهی را  ببر خانه  بده  به  مادرط تا سرخ کنه و برایم با همین دوچرخه  نهار  بیار من که  هنوز  دوچرخه صواری را  خوب یاد نگرفته بودم گفتم  باشه  ولی  به  اون  نگفتم  چه  جوری  یکدست  ماهی ها را  که  بر روی یک چوب  اویزان بودند نگهدارم  و با  دست  دیگر دوچرخه صواری کنم خوشبختانه  فقط یک بار  ماهی ها  از دستم  افتاد و همه جیز خوب پیش رفت این بود  دوچرخ صواریم ....
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.