فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

دیشب خواب 2 تا در دیدم درها به 2 سمت می رفت انتخاب ورود با خودم بود

دیشب خواب 2  تا در دیدم  درها به 2  سمت می رفت انتخاب ورود با خودم بود  یک در دیدم روش  نوشته   بیا اینجا   یکی دیگه  نوشته  بیا پیش ما در اولی به سمت  سرزمینی پر از باغ و سرسبز و گل و بلبل و خلاصه  همه  خوشبختیها اونجا بود با بهترین  غذاها و دریای بزرگ  با  ساحلی زیبا هوا هم معتدل بسیار عالی نه گرم بود نه سرد افتاب هم بود برای  دوش گرفتن همه بودند در دومی  به  سمت بیابان بی اب و علف بود  با میوه های کم و غذاهای خیلی کم هوا هم در اینجا گرم بود می شد  انتخاب کرد و یک روز هم در هر کدامش  زندگی کرد ولی گفتن پس از انتخاب  دیگه  نمیشه برگردی اولی که  به سمت  بود رفتم  دیدم وای  چه  جای  قشنگی هست  سر سبز و زیبا رفتم در انجایی زندگی کردم که بی اب و علف بود چون  عشق من اونجا بود و حاضر نبود بیاد در ان جای  سرسبز به اون گفتم اینجا که  به  درد نمیخوره مگه  مجبوری انتخاب هم که با  خودومونه گفت نه من یه مشکل دارم اگه بیام اونجا 50 سال پیر میشم این رو به من گفتند اما تو میتونی بری اونجا و همیشه  جوان  بمانی گفتم نه نمیرم  پیش تو میمونم ان همه زیبایی انجا  وقتی تو  نباشی  ارزشی نداره .............. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.