فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

تو یاد ما خاطره ها زنده میمونن شاید که maybe

تو یاد ما خاطره ها زنده میمونن شاید که قسمت هم  همینه خدا میدون هر شب دعا می کردم تو رو تنها ببینم گفتم که ارزومه تو باشی همنشینم اما یه شب که دیدم با  دیگری نشستی  گفتم  تو هم خدایا  دل مرا بشکستی من هم تو رو میدیدم با دیگری نشستی اما چیزی نگفتم شاید که قسمت همینه خدا میدون تو یاد ما خاطره ها زنده میمونن  باز هم شب اومد منتظرت نشستم  من یه عمر  چشم براهتم زود بیا تا کنم غرق گناهت تو از طلوع صبحی توی شعرم  تو از قرار معلوم نشستی توی قلبم برای  عمر  رفته  بیا  تا  فکر  دقایق  باشیم ...........................

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.