فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

جه خوابی واسه من دیدی فقط خدا میدونه 2 رنگی و زرنگی

 جه خوابی واسه من دیدی فقط خدا میدونه 2 رنگی میدونم میخوای بری از پیشم  تا  تنها  بمونم همیشه می گفتی با تو هستم با 2 تا دستت با مهربونی  دستهامو میزاشتی  در دستهات در ان شب مهتابی  بغلم میکردی  می بوسیدی  میدونم  روت نمیشه  میخوای  بگی ترکم  کنی  من خوب میدونم  یکی  دیگه رو  پیدا کردی و میخوای  تنهام بزاری پیشم هستی  اما  فکرت  یه جای  دیگه  هست  قبلا میگفتی  ماه هستی اول و اخر عشقم  هستی و من هم خودمو در اختیارت میزاشتم  اما همه ان لحظات  میمونه در دلم  به  صورت  خاطرات  میدونستم که  دیر یا زود  تنها میشم حالا یا  امروز یا فردا میگفتی گل مهتابم  روی چشمات نشستم اما امروز  نگاهت  فرق میکنه و  دورنگی  رو میشه  دید  چه خوابی دید دروغ  نگو میدونم که دیگه  دوستم  نداری  تو  یکی  دیگه رو میخوای  میدونم  اون یکی  کیه ............... 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.