فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

همه ما وقتی پیر میشیم میگیم ای کاش جوان بودیم دوستش دارم

 با پیر برقص ببینم چه  عالمی داره  تو بزن تا من برقصم  زندگی یعنی فقط بوس و دوست داشتن و عشق  ورزیدن است مرا  ببوس  برای  اخرین بار که میروم به سوی سرنوشت دریق از پارسال عشق سال سال 300 سال هر سال میگیم دریغ از پارسال در زمان پیری هم عالمی دارد پیر همان ادم جوان 30 سال پیش هست فکر  همان  فکره فقط پیر شده در اصل  همان  بچه  10 ساله هست ..همه میگن ای دادو بیداد فلانی هم به دامش افتاد دوستش  دارم  بله  دوستش دارم... همه ما وقتی پیر میشیم میگیم ای کاش جوان بودیم وقتی پیر میشیم تازه  قابل این میشیم که چه  فرصتهایی را در زمان های گذشته از دست دادیم حتی  بعضی وقتها  میگیم  پارسال هم  بهتر بود جوانتر و سر حالتر بودم اما نمیشه هر 2 تا رو با هم داشت چون ادم  پیر میشه می فهمه  که  زندگی  چقدر با  ارزش بود اما مفت از دست دادیم زمانی که  هرگز  تکرار نمی شوند حالا پول  داریم اما  نمی توانیم خرج کنیم چون باید اول  همه بدن رو با  پول زیاد از نو  ترمیم کنیم فکر دندان سالم در جوانی  دست و پای قوی اما شنیدم پیری هم  عالمی  داره حتی بعضی از  ادمها  پیر ها رو بیشتر از جوانها  دوست  دارند و پیر هم  جوان رو دوست داره همه مثل هم نیستند دیگه نمیشه به  گذشته ها رفت و بوی  خوش زندگی از دست رفته را برگرداند باید به همین روزهایی که  ثانیه هایش با ارزش هستند دلخوش بود و از دست نداد همه میگن ای دادو بیداد فلانی هم به دامش افتاد دوستش  دارم  بله  دوستش دارم... همه ما وقتی پیر میشیم میگیم ای کاش جوان بودیم دوستش دارم 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.